hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. március. 09., kedd - Franciska, Fanni.
hirdetés

Bemutatták a magyar kaviárt

Látogatói rekorddal zárt a 3. Kézműves Magyar Ízek Vására

A Tavaszi Fesztiválon is lesz Kézműves Magyar Ízek

A  Kézműves Magyar Ízek Vásárának 17 ezer látogatója  több tízmillió forinttal segítette a magyar termelőket és ezáltal a magyar gazdaságot. 

hirdetés

Sikeres volt a 3. Kézműves Magyar Ízek Vására a Millenárison, amely teljesítette a rendezvénytől már-már megszokott számokat. A 17 ezer látogató a harmadik vásáron is több tízmillió forinttal segítette a magyar termelőket és ez által a magyar gazdaságot.

Kézműves magyar sajt

 

A 3. Kézműves Magyar Ízek Vásár idei különlegessége az új elrendezés volt, mivel a fellelhető 5000 ízt hét magyar és négy határon túli magyar régió szerint rendezték be. Így a látogatók közül bárki együtt kóstolhatta például a bükki kézműves sajtot a szilvásváradi pisztránggal. A vásáron debütált nagyközönség előtt először a magyar kaviár is, amelyet 8 éves előkészület után tudtak elkezdeni készíteni Békés megyében.


Gombostűt sem lehetett elejteni a 3. Kézműves Magyar Ízek vásárán

Nyertesek

A látogatók szavazatai alapján a vásár termelője idén márciusban a mézkülönlegességeket készítő Mézmúzeum lett. Második helyen a Békésszentandrási sörfőzde, míg a harmadik helyen a Sonka Mester végzett.

A boldog nyertesek


Új helyszínek

Az elmúlt egy év sikereit látva a szervezők új helyszíneken népszerűsítik majd a magyar ízeket és országszerte szeretnének új boltokat is nyitni. Ilyen új helyszín lesz a Budapesti Tavaszi Fesztivál, ahol 16 pavilonban találkozhatunk újra a magyar termelőkkel.
Pap Krisztián, a Kézműves Magyar Ízek Kft. ügyvezetője szerint: „Egy éve kezdtük el népszerűsíteni a magyar ízeket és az óta töretlen a siker. A mostani vásár is bebizonyította, hogy a minőségi magyar termék iránt igenis van kereslet. Ez motivál minket abban, hogy folytassuk az általunk megkezdett utat, ezért keresünk új helyszíneket és ezért szeretnénk országszerte új boltokat nyitni. Legközelebb Szegeden nyílik Kézműves Magyar Ízek üzlet.”

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!