hirdetés
hirdetés

Folytatódik a Libresse-kampány

Úgy tűnhet, az elmúlt években sorra dőlnek meg társadalmi tabuk, de messze még a vége. A márka most személyes történeteket vár nőiességről, szégyenérzetről.

hirdetés

Az AMV BBDO-val készült, garantáltan díjvárományos kampányindító videó a gyűlölt-imádott méh körül forgott, és meglepően érzékenyen járt körül olyan súlyos témákat, mint az endometriózis, a nem kívánt, vagy épp a nehezen összejövő terhesség.

A kampány következő állomásában a márka arra kér mindenkit, hogy anonim módon ossza meg saját, nőiességével, szégyenérzetével kapcsolatos történetét. „Mondd ki! Meséld el, hogy neked mi számít tabunak. Mi az, ami zavarba ejtő, kínos, fájó, keserű vagy épp édes és szép emlék a nőiségeddel kapcsolatban? Mi az #amibennedvan, de amit eddig nem mertél, nem akartál vagy szégyelltél elmondani?”

A Libresse közleménye szerint 10 nőből 9 nem akar nyíltan beszélni a menstruációról, a tinédzserek több mint fele pedig inkább az iskolai zaklatást választaná, minthogy a menstruációról beszéljen. „A menstruáció, a terhesség, a menopauza és a női test egyéb változásai fiziológia, természetes folyamatok, mégsem szokás megvitatni. Nem beszélünk a hozzájuk kötődő érzésekről sem, mert ez tabu. Gyakran éreznek a nők szégyent, félelmet, s bár sokan küzdenek nehézségekkel, kénytelenek hallgatásba burkolózni, elnyomni érzelmeiket, mert ezt várja el tőlük a társadalom. Ez kihat az önbizalmukra, jólétükre, a magabiztosságukra” – folytatja a közlemény.

A kampányhoz nyár végén influenszerek is csatlakoznak majd.

Essity
A közlemény mögött végzett kutatást az Essity végezte 2017-ben, online. 10 017 fő 13 és 50 év közötti, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Hollandiában, Svédországban, Oroszországban, Mexikóban, Argentínában, Dél-Afrikában, Kínában és Malajziában élő férfi és nő vett részt. Az Essity globális higiéniai és egészségügyi vállalat, olyan márkák tartoznak hozzá mint a TENA, a Libero vagy a Zewa.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[257695] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél