hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

Covid-19: harcba száll a szeszipar

Az alkoholos italok előállítói a maguk eszközeivel vesznek részt az új koronavírus elleni küzdelemben.

hirdetés

Egyre több európai sörfőzde és lepárló áll át kézfertőtlenítőszer-gyártásra a már létező termelőegységeiben. Többek között a BrewDog, a Leith Gin, a Verdant Spirits és a Pernod Ricard váltott át a napjainkban hiánycikknek számító készítmények előállítására.

A lépést számos amerikai szeszesitalgyártó cég már korábban megtette.

Bejelentése szerint a BrewDog nevű sörmárka skóciai főzdéjében kezdi meg az egészségvédő szer előállítását. A nemkülönben skót illetőségű, Leith Gin nevű lepárló ugyanezen szándékát már szintén világossá tette. A cég elárulta, hogy a csomagoláshoz most majd rengeteg, kicsi, műanyagpalackra lesz szüksége, úgyhogy azt kéri, hogy aki tud, ezen a téren segítsen neki. Egy Verdant Spirits elnevezésű, szintén skót szeszfőző is csatlakozott a kezdeményezéshez.

Forrás: BrewDog/Twitter
Forrás: BrewDog/Twitter

Franciaországban egy Pernod Ricardra keresztelt italgyártó cég azt nyilatkozta, hogy a maga részéről 70 000 liter tiszta alkohol felajánlásával tud részt venni az új koronavírus elleni küzdelemben. A makulátlan szeszt egy Laboratoire Cooper nevű cég számára bocsátja rendelkezésre. Ez utóbbi cég a patikákat szokta ellátni kézfertőtlenítővel. A Pernod Ricard svéd, ír, spanyol és amerikai leányvállalatai a működési területükre kiterjedően vesznek részt az akcióban. A társaság még az Absolut Vodka svédországi lepárlóját is beveti, hogy az új koronavírus térhódítását feltartóztassák.

A Christian Diort, a Guerlaint és a Givenchy-t is összefogó, LVMH nevű konglomerátum éppenséggel a maga parfümgyártó kapacitásait állítja rá a kézfertőtlenítőszer ipari mennyiségű előállítására. A vállalat a francia egészségügyi hatóságoknak bérmentve fogja eljuttatni a készítményt.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: CNN)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.