hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 29., kedd - Mihály.
hirdetés

Covid-19: harcba száll a szeszipar

Az alkoholos italok előállítói a maguk eszközeivel vesznek részt az új koronavírus elleni küzdelemben.

hirdetés

Egyre több európai sörfőzde és lepárló áll át kézfertőtlenítőszer-gyártásra a már létező termelőegységeiben. Többek között a BrewDog, a Leith Gin, a Verdant Spirits és a Pernod Ricard váltott át a napjainkban hiánycikknek számító készítmények előállítására.

A lépést számos amerikai szeszesitalgyártó cég már korábban megtette.

Bejelentése szerint a BrewDog nevű sörmárka skóciai főzdéjében kezdi meg az egészségvédő szer előállítását. A nemkülönben skót illetőségű, Leith Gin nevű lepárló ugyanezen szándékát már szintén világossá tette. A cég elárulta, hogy a csomagoláshoz most majd rengeteg, kicsi, műanyagpalackra lesz szüksége, úgyhogy azt kéri, hogy aki tud, ezen a téren segítsen neki. Egy Verdant Spirits elnevezésű, szintén skót szeszfőző is csatlakozott a kezdeményezéshez.

Forrás: BrewDog/Twitter
Forrás: BrewDog/Twitter

Franciaországban egy Pernod Ricardra keresztelt italgyártó cég azt nyilatkozta, hogy a maga részéről 70 000 liter tiszta alkohol felajánlásával tud részt venni az új koronavírus elleni küzdelemben. A makulátlan szeszt egy Laboratoire Cooper nevű cég számára bocsátja rendelkezésre. Ez utóbbi cég a patikákat szokta ellátni kézfertőtlenítővel. A Pernod Ricard svéd, ír, spanyol és amerikai leányvállalatai a működési területükre kiterjedően vesznek részt az akcióban. A társaság még az Absolut Vodka svédországi lepárlóját is beveti, hogy az új koronavírus térhódítását feltartóztassák.

A Christian Diort, a Guerlaint és a Givenchy-t is összefogó, LVMH nevű konglomerátum éppenséggel a maga parfümgyártó kapacitásait állítja rá a kézfertőtlenítőszer ipari mennyiségű előállítására. A vállalat a francia egészségügyi hatóságoknak bérmentve fogja eljuttatni a készítményt.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: CNN)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!