hirdetés
hirdetés

Egy csipetnyi mágia a Jack Daniel’s-től

Egy új mobilapplikáció virtuális kihajtós könyveket ugraszt elő a cég whiskey-s üvegének címkéiből.

hirdetés

A kiterjesztett valóság (AR) technológiájára épülő mobiltelefonos applikációt fejlesztett ki Tennessee Whiskey brandjéhez a Jack Daniel’s. A program a termék üvegének környezetét szabályosan életre kelti.

Amikor a felhasználók a telefonjuk kameráját a palack felé irányítják, az eszköz kijelzőjén a csomagolás címkéjéből virtuális kihajtós könyvek ugranak elő, és fel is tárják a tartalmukat.

Az applikáción saját kezűleg választhatjuk ki, hogy mit kívánunk megjeleníttetni. Igény esetén például a Jack Daniel’s lynchburgi (Tennessee-állam, USA) szeszfőzdekomplexumának makettjét is előcsalogathatjuk a palackból, de akár a whiskey-készítés folyamatát ismertető vagy a cég alapító atyjáról, Jack Danielről regélő animációkat is ki lehet csikarni belőle. Mindez a gyakorlatban:


A gyártó az immerzív élmények megteremtésének szakértőjeként számon tartott, San Franciscó-i, Tactic nevű céggel közösen alkotta meg a szoftvert.

Az applikáció az Apple App Store-jában és Google Playen egyaránt beszerezhető, méghozzá ingyenesen.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food Dive)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[237557] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél