hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Élelmiszert adományoz a Lidl

A Lidl Magyarország meghosszabbítja együttműködését és további 60 millió forint értékű élelmiszerrel támogatja Heim Pál Gyermekkórházat. A vállalat újabb élelmiszeradománya hozzájárul a kórházban fekvő beteg gyermekek egészséges étkeztetéséhez,egyúttal közvetve tovább erősíti az együttműködést a hazai termelőkkel és élelmiszeripari vállalkozásokkal, hiszen az élelmiszerek túlnyomó többsége magyar beszállítóktól származik.

hirdetés

A Lidl Magyarország társadalmi felelősségvállalási programjának keretében egy évvel ezelőtt írt alá hosszútávú együttműködési megállapodást a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvánnyal, azzal a nem titkolt céllal, hogy elősegítse a kórházban fekvő beteg gyermekek egészséges étkeztetésének fejlesztését. Az elmúlt egy év során a vállalat havi 5 millió forint, vagyis összesen 60 millió forint értékben nyújtott támogatást minden élelmiszercsoportra kiterjedően. A támogatásnak köszönhetően többek között több, mint 7 tonna friss zöldség és gyümölcs, közel 5 és fél tonna friss, kiváló minőségűhús, 3 tonna felvágott, 2 tonna sajt, közel 12 ezer liter tej és több mint 2600 db joghurt került a gyermekek tányérjára, míg a kisebbeknek 14.300 db bébiétel is jutott.

„Nagyon örülünk, hogy a Lidl Magyarország újabb egy évre vállalja ezt a hatalmas támogatást. Az elmúlt időszakban észrevehetően javult az élelmezés színvonala  a kiváló minőségű áruk szállításával és így az elkövetkező egy évben sem kell a betegélelmezés alapanyagainak hiánya, illetve rosszabb minősége miatt gyengébb tápértékű ételeket adni a gyerekeknek. A betegellátásban és ezen belül a beteg gyerekek gyógyításában az élelmezés fontos tényező. Köszönjük a Lidl Magyarország vezetőinek, dolgozóinak, hogy ilyen módon hozzájárulnak a gyerekek gyógyulásához.” – mondta Smrz Ervin, a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány kuratóriumi elnöke.

A vállalat az együttműködés sikereit látva döntött úgy, hogy további egy évre meghosszabbítja a támogatási szerződést, mellyel kapcsolatban Tőzsér Judit,a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta: „Az alapítványnak nyújtott támogatásunk két aspektusból is fontos vállalatunk számára. Egyrészt évente átlagosan több mint 35 ezer beteg gyermekegészséges étkeztetéséhez, gyorsabb felépüléséhez járulunk hozzá, másrészt tovább erősítjük azon törekvésünket, hogy a hazai gazdaságokkal stabil és hosszú távú együttműködést alakítsunk ki,hiszen adományunk túlnyomó többsége magyar beszállítóktól származik.”

A szállítmányok a jövőben is az intézmény igényeihez igazodnak, összetételüket minden hónapban a kórház élelmezési osztálya állítja össze, az áruházlánc pedig a termékek biztosításán túl a kiszállításról is gondoskodik.

Az áruházlánc felelős vállalatként évek óta nagy hangsúlyt fektet az egészéges táplálkozás és az egészségtudatos életmód népszerűsítésére és a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik támogatására. A Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványnak nyújtott támogatásán túl az idei évben eddig 116 millió forint értékű adománnyal járult hozzá több száz rászoruló magyar család megsegítéséhez a partner alapítványok segélyprogramjain keresztül.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!