hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 27., szerda - Angelika.
hirdetés

Elindult a HNT edukációs kampánya

Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „JÓ BOR” edukációs kampánya, amely a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásait kívánja minőségi mederbe terelni.

hirdetés

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa által indított „JÓ BOR" kampány célja, hogy ösztönözze a
fiatal felnőtteket (20-35) a minőségi magyar bor tudatos és mértékkel való fogyasztására. Az
edukáció szükségességére a HNT országos kutatásának eredménye hívta fel a figyelmet, mely
szerint a magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása hiányos és a minőségi borélvezet nem
feltétlenül jellemző esetükben.

Az edukációs kampányt megelőző felmérés részletesen vizsgálta a magyar fiatalok borral
kapcsolatos gondolkodásmódját, magatartását. A kutatás eredményei világosan rámutatnak arra, hogy új eszközökkel és új csatornákon kell megszólítani a fiatalokat és segíteni a
tájékozódásukat a magyar borok világában.

A kampány fő platformján (www.magyarborod.hu), olyan menüpontokkal és aktivitásokkal
találkozhatnak az érdeklődők, mint a „BORRANDI" kvíz, mellyel személyiségünknek és
ízlésvilágunknak megfelelő bort választhatunk, vagy a „BORBESZERZŐ CHALLENGE" — amelyből kiderül, hogy hol és milyen szempontok szerint érdemes bort vásárolni. Az „5 PERCES BORSZNOB-KÉPZŐ"-ből megtanulhatunk okosan kóstolni, a BORSZÓTÁR-ból kideríthetjük többek között a reduktív és oxidatív szavak jelentését, de a 10+1 legmenőbb boros trend és a 10+1 legcikibb boros dolog is segít eligazodni a minőségi magyar borfogyasztás útvesztőiben.

Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány céljáról és jelentőségéről: „Kiemelt célunk bemutatni a fiatalok számára a felelősségteljes, mértéktartó és tudatos borfogyasztást. Az edukációval összeköthető, saját forrásból megvalósított promóció a magyar borért szól, valamint a fiatal generációnak a magyar borral és annak hagyományaival való
megismertetéséről."

Hegyközségek Nemzeti Tanácsa az Unger and Partners márkaépítő csapatát bízta meg a
kampány megtervezésével és irányításával, együttműködésben az Akció BTL-
Reklámügynökséggel. Az edukációs kampány szakértője, Herczeg Ágnes a nemzetközi „The Future 50” díj nyertese, a világ 50 legjobb borszakértőjének egyike. A kampány népszerűsítését kültéri plakátok, rádiós és digitális hirdetések, valamint social media és influencer platformok segítik. A kommunikáció hangvétele fiatalos, informatív, valamint hasznos tartalmakat közvetít egyszerűen és szórakoztatóan.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFP pályázatsegítő webinárium/workshopjára!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.