hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 27., szerda - Angelika.
hirdetés

Fagyi várandós nők számára

Az ízvilágát savanyú uborkásként jellemzi a gyártója.

hirdetés

Nemrég a Nightfoodot választotta meg hivatalos fagylaltjának az Amerikai Terhességi Szövetség (American Pregnancy Association). A cég nem hagyja viszonzatlanul a szívességet, és nyáron az állapotos hölgyek számára kedves zamatú jégkrémet fog piacra dobni.

A különböző kutatások szerint a babát váró nők 50-90 százalékának támadnak időnként éhségi rohamai, és ilyenkor általában az édes és hideg fagylalt, a sós savanyú uborka, a krémes tejtermékek, illetve a hevesen csípős ételek ízvilága iránt önti el őket a sóvárgás.

A Nightfood a maga részéről a jégkrém és a savanyú uborka ízének vegyítésével igyekszik majd meghódítani a célcsoportot.

Forrás: Food Dive

A társaság fagyos csemegéinek cukor- és kalóriatartalma általában alacsonyabb a konkurenciáéinál, és magasabb a fehérjetartalmuk. A gyártó azt mondja, hogy a jégkrémjei kifejezetten az éjjeli nassolgatásra vannak optimalizálva. Ezzel az állítással összhangban van, hogy a nyalánkságok jobbára különböző alvássegítő összetevőket – például melatoninos cseresznyét vagy koffeinmentes kávét – tartalmaznak.

Ami a savanyú uborka ízű fagyit illeti, elméletileg hagyományos boltokban és az interneten keresztül is meg lehet majd vásárolni a terméket.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food Dive)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFP pályázatsegítő webinárium/workshopjára!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.