hirdetés
hirdetés

Ferde címkéjű ketchupot dobott piacra a Heinz

Szó sincs gyártási hibáról.

hirdetés

Sajátos módon felcímkézett üvegű ketchupot dobott piacra a Heinz. A terméken díszelgő matrica hasonlít az eredetihez, viszont rendkívül ferdén van felragasztva a palackra. A formabontó pozícionálás nem céltalan. Arra szolgál, hogy a fogyasztó számára megmutassa, milyen dőlésszögben kell tartania a palackot a [palack] beltartalmának leggyorsabb kifolyatásához. A szósz elméletileg akkor áramlik ki a legsebesebben, ha a felirat tökéletesen vízszintes állapotba kerül. Mindehhez nagyjából a fekvő palack hátulját 35 és 45 fok közötti szögben kell megemelni, vagyis a horizontális helyzethez közelebb, mint a vertikálishoz. A döntött címkéjű palackok csak korlátozott ideig lesznek elérhetők, méghozzá Torontóban. Az, hogy később más helyeken is fel fognak-e bukkanni, még majd eldől…

Forrás: Heinz
Íme (A képre kattintva még érthetőbb lesz; Forrás: Heinz)

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Mental Floss)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél