hirdetés
hirdetés

Gördülékeny munkaerő-toborzás a Henkelnél

A vállalat új felvételi platformján az álláskeresők 60 másodpercen belül leadhatják a jelentkezésüket.

hirdetés

Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön – a Henkelnél még soha nem volt ennyire egyszerű és gyors a jelentkezés. A vállalat új felvételi platformot és gyorsított eljárást vezetett be, amely lehetővé teszi a pályázóknak, hogy mindössze 60 másodpercen belül jelentkezhessenek. Ennek eredményeként a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt az elmúlt hetekben.

„Sok álláskereső elveszíti az érdeklődését, ha a jelentkezési folyamat túl hosszú. Ez az, amiért vettük a bátorságot, és a folyamatok jelentős felgyorsításával tovább javítottuk a digitális felhasználói élményt” – mondja Valeria Gladsztein, a Henkel globális tehetségtoborzó és oktatási vezetője. „Korábban a jelentkezési folyamat 30 percet vett igénybe. Ma egy időtakarékos és gyors folyamatot kínálunk egy percen belül.” A pályázók egyszerűen jelentkezhetnek, bármilyen eszközzel és fiók létrehozása nélkül. Szinkronizálhatják adataikat a LinkedIn profiljuk segítségével a releváns információk importálásához. Az új toborzási platform néhány héttel ezelőtti bevezetése óta a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt, és az elmúlt három hónapban a Henkel világszerte mintegy 1000 jelöltet vett fel. A Henkel a koronavírus-válság idején is folytatta a munkavállalók felvételét. A jelöltek és munkavállalók biztonságának és egészségének biztosítása érdekében a folyamatokat gyorsan és bürokráciamentes módon adaptálták - pl. online interjúk vagy virtuális bemutatkozás révén.

Az új munkaerő-felvételi megoldás a Cornerstone OnDemand integrált, vállalati szintű HR felhőplatformjának része, amelyet a Henkel a tanuláshoz, a továbbképzéshez és a teljesítménymenedzsmenthez is használ. A Henkel HR tevékenységének és alkalmazásának digitalizálását folyamatosan fejleszti – a folyamatok további korszerűsítése és felgyorsítása, az agilitás növelése, az alkalmazottak elkötelezettségének fokozása és a lehető legjobb digitális felhasználói élmény biztosítása érdekében.

„A koronavírus-válság nyomán a digitális elvárások még magasabbak, és a vállalatok, amelyek nagyszerű jelentkezőket szeretnének megnyerni, nem engedhetik meg maguknak, hogy ezt figyelmen kívül hagyják. A digitális átalakítás már régóta jó ötletnek bizonyult, és a Henkel egyértelműen bebizonyította, hogy az üzleti élet minden részét optimalizálni kell a digitális világ számára, különös tekintettel a jelentkezőkre és az alkalmazottakra. Az eredmények magukért beszélnek, és reméljük, hogy továbbra is támogathatjuk a Henkelt abban, hogy agilis vállalattá váljon, amely kész alkalmazkodni és új normákat elfogadni” – mondta Vincent Belliveau, a Cornerstone OnDemand EMEA ügyvezető igazgatója.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél