hirdetés
hirdetés

Három szín: piros

"Megtalálni azt, aki megdobogtatja a szívünket, az egyik legkülönlegesebb élmény. A Valentin-nap ezt az érzést ünnepli." - írja a cég közleményében. Ebből az alkalomból a Coca-Cola is különleges plakátokkal rukkolt elő, amelyen üdítőitalos kupakokkal üzeni: milliók közt is megtaláljuk a hozzánk illő társat.

hirdetés

"A plakátokon a kék tömegből egyből kitűnik az egyetlen piros, ami a Coca-Cola és a szerelem ikonikus színe. Persze mindenki egyedi, mindenkinek más az ízlése, így a legideálisabb partner is mindenki számára más. De amikor találkozunk vele, sokszor nyomban ráismerünk: ő az!" Az üdítőitalgyártó cég szerint ugyanígy megtaláljuk a hatalmas kínálatból a kedvenc márkánkat, és azon belül is a nekünk leginkább tetsző ízt.

"A Coca-Cola ezzel kíván boldog Valentin-napot mindenkinek – azoknak is, akik már megtalálták a szerelmüket, vagy épp a legjobb barátjukat, lelki társukat. És azoknak is, akikre ez még ezután vár."

A februári budapesti plakátkampány apropóját a Valentin-nap adta, de ezt követően minden hónapban más-más plakátokkal, üzenettel találkozhatnak a járókelők. Minden hónapban egy épp aktuális eseményre vagy egy fontos értékre, témára reflektál majd a Coca-Cola 50 darab citylightja a fővárosban.

(forrás: StoreInsider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél