hirdetés
hirdetés

Lassulhat a globális reklámpiac növekedése

Az Interpublic Group of Companies (IPG) reklámügynökségi holding médiaügynökségi ága, a Magna Global elkészítette a hagyományosnak mondható, nyári globális reklámpiaci előrejelzését (Summer 2019 Advertising Forecast). Ebben azt becsülik, hogy a globális reklámipar idén a korábbiakhoz képest alacsonyabb ütemben, mindössze 5 százalékkal fog bővülni, értéke pedig 600 milliárd dollár körül fog mozogni előreláthatólag – írja a Kreatív.

hirdetés
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[239871] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél