hirdetés
hirdetés

Innovációs díj a Syngenta paradicsomának

A Syngenta új, lila YOOM™ paradicsoma aranyérmet nyert innovációs kategóriában a berlini Fruit Logistica kiállításon.

hirdetés

A YOOM™ rendkívül innovatív paradicsomfajta, amely könnyen felismerhető különleges lila színéről és édes-savanyú zamatáról, amely az izgalmas „umami” ízben ölt testet. A YOOM™ paradicsommal változatos, egészséges és emellett rendkívül ízletes ételeket fogyaszthatunk.

„A YOOM™ pontosan az a termék, amelyet a fogyasztók keresnek az élelmiszerüzletek polcain: ízletes, egészséges és azonnal fogyasztható”, mondta a Syngenta vezérigazgatója, Erik Fyrwald. „A díj fantasztikus siker számunkra, gratulálok a Syngenta zöldség csapatának a kiváló a teljesítményért.”

A Fruit Logistica Innovációs díját (FLIA) az évente rendezett berlini rendezvényen adják át. A díjazottak közé azok a leginnovatívabb termékek tartoznak, amelyek megtalálhatóak teljes gyümölcs és zöldség áruellátási láncban, a termeléstől kezdve egészen az értékesítésig. Ezzel a díjjal a frisspiaci gyümölcs- és zöldségipar tíz legjobb innovációját tüntetik ki.


„A díj elnyerése fontos bizonyítéka annak, hogy a Syngenta elkötelezett az innováció iránt, azért dolgoznak kollégáink nap mint nap, hogy megfeleljenek a termelők igényeinek, akik olyan egészséges és ízletes zöldségeket termesztenek, amelyeket a fogyasztók szívesen megvásárolnak”, mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta, EAME Értéklánc vezetője.

A YOOM™ egyedi csomagolással rendelkezik. Alapanyaga fenntartható erdőgazdaságokból származik, amely megfelel a fogyasztók megnövekedett élelmiszer-fenntarthatósági követelményeinek.  A YOOM™ paradicsom jelenleg Ausztráliában, Belgiumban, Dániában, Franciaországban, Görögországban és Spanyolországban kapható, de a termelési és a forgalmazási köre folyamatosan bővül.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél