hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 01., csütörtök - Malvin.
hirdetés

Instantkávé-adagolókat tesztel a Nestlé

A próbaidőszak első fázisában népszerűnek bizonyultak a berendezések.

hirdetés

A Nestlé egyik fontos célkitűzése, hogy a termékeinek becsomagolásakor a minimálisra csökkentse az egyszer használatos megoldások alkalmazását.  A cég ezen törekvését jól jelzi például az is, hogy három svájci üzletben nemrég instantkávé-adagoló automatákat tesztelt.

Az üzleteken belül telepített apparátusok lehetővé teszik, hogy a fogyasztók újra felhasználható edényekbe töltve vehessék meg maguknak az instant kávét. A Nestlé egyéb helyeken Purina macskaeledellel is vizsgáztatja a koncepciót.

A vállalat szerint ez az alternatív értékesítési gyakorlat olyan vásárlói élményt nyújt, amely az egyszer használatos csomagolás hanyagolása mellett rugalmas, és a választási lehetőségek széles tárházát kínálja.

Forrás: YouTube

A hagyományos értelemben vett csomagolás hiányában a kimért kávéra vonatkozó termékinformációkhoz (összetevők, tápértékek, fogyaszthatósági idő, stb.) digitális úton lehet hozzájutni.

A Nestlé speciális automatáit a tesztelés eddig letelt etapjában az emberek megszerették, így a kísérletezgetések további helyszínek bevonásával a következő hónapokban is folytatódni fognak.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: FoodBev Media)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!