hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

Itthon bővült a fagyasztott pizzák piaca

Jelentősen nőtt a fagyasztott pizzák forgalma Magyarországon az elmúlt egy évben – tolmácsolja a Nielsen friss felmérésének adatait a Napi.hu.

hirdetés

Mennyit?

A tavaly július óta eltelt tizenkét hónapban összesen közel 20 millió darab fagyasztott pizzát vásároltak a magyarok, összesen 11 milliárd forint értékben, utóbbi 24 százalékos növekedésnek felel meg éves összevetésben. A Nielsen-adatok alapján egy darab fagyasztott pizzáért átlagban 550 forintot adtak a vásárlók.

Honnan?

A fagyasztott pizzákat leginkább a diszkontokból, hiper- és szupermarketekből szerezték be a háztartások, tízből hét pizza ezekből a boltokból került a konyhákba. A saját márkás pizzák és a márkás termékek egálban vannak, mindkettő aránya 50 százalékos volt az elmúlt egy évben.

Forrás: 123rf

Melyiket?

A legnépszerűbb fagyasztott pizza a szalámis, a második helyen áll a sonkás verzió, a harmadik pedig a négysajtos. Az eladott pizzák mintegy fele 300-349 grammos, de a nagyobb, 350-399 grammos "kiszerelés" 30 százalékát adta az eladásoknak.

Hol?

Rausch Tamás, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója az eredményeket kommentálva elmondta: A koronavírus-járvány is hozzájárult a fagyasztott pizzák sikeréhez. Az idén márciusi fagyasztottpizza-forgalom 45 százalékkal nőtt éves szinten. A cég felmérése szerint Budapesten és környékén realizálódik az értékbeli forgalom 44 százaléka, míg a dél-nyugati régióban a legkevésbé kelendő a kategória: a piaci részesedés 11 százalékát hozza.

(forrás: Napi.hu)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!