hirdetés
hirdetés

Ízesítettvíz-adagolók az USA-ban

Újabb bizonyíték, hogy a Coca-Cola és a PepsiCo függetleníteni akarja magát a műanyag palackoktól.

hirdetés

A műanyag palackok elleni harc jegyében interaktív vízadagoló berendezéseket helyez ki az USA meghatározott pontjain a Coca-Cola és a PepsiCo. Az apparátusokból a fogyasztók saját, újrafelhasználható palackjukba ereszthetik bele a kiválasztott ízesítésű és karbonizációs szintű (értsd: hogy mennyi szénsav van benne) vizet.

A Coca-Cola Dasani PureFill állomásainak koncepciója már 2016-ban megszületett, és azóta a cég különböző kollégiumi campusokon már le is tesztelte a rendszert. A berendezések hamarosan iskolákban, állatkertekben is fel fogják ütni a fejüket.

Forrás: Coca-Cola

A PepsiCo a saját tesztjeit tavaly hajtotta végre, és az „üzleti modellt” most a Coca-Coláéval egyező helyszínekre, plusz még hotelekbe, irodákba és stadionokba is ki fogja terjeszteni. A PepsiCo hálózata egyelőre névtelen, viszont az azt alkotó gépekből hat ízesítésű, illetve személyre szabott karbonizációs szintű és hőmérsékletű vizet lehet kinyerni.

A Coca-Cola készülékéből mindentől mentes vizet is elő lehet csalogatni – ez ingyen van. Az ízesített és/vagy szénsavas vízért deciliterenként valamennyi dollárcentet mindazonáltal már ki kell pengetni. A számlát egy applikáción keresztül, vagy bizonyos esetekben bankkártyával lehet kiegyenlíteni.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food Dive)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél