hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 29., csütörtök - Márta, Flóra.
hirdetés

Járvány elleni harc: beszáll a Nestlé is

A Nestlé világszerte 10 millió svájci frankkal támogatja karitatív szervezetek, köztük a Nemzetközi Vöröskereszt munkáját, magyar leánycége pedig külön, mintegy 100 millió forint értékű adománnyal segíti a nehéz helyzetbe kerülőket és az egészségügyi dolgozók erőfeszítéseit. A Nestlé Hungária a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek felajánlott szezonális termékekkel és 12 tonna húsvéti csokoládéval szeretné könnyebbé tenni a rászoruló családok hétköznapjait, de az egészségügyi dolgozók és a Magyar Vöröskereszt munkáját is támogatja termék- és pénzadományokkal. 

hirdetés

A Nestlé vállalatcsoport több fronton is szerepet vállal a koronavírus-járvány negatív hatásainak enyhítésében: a svájci székhelyű anyavállalat nemrég bejelentette, hogy 10 millió svájci frankkal támogatja a koronavírus elleni küzdelmet a világban, amelyet a Nemzetközi Vöröskeresztnek és nemzeti társaságainak ajánlott fel.

A Nestlé Hungária e mellé közel 100 millió forint értékű felajánlást juttat el a nehéz helyzetben lévő, rászoruló családoknak: más termékek mellett közel 12 tonnányi húsvéti csokoládét adományoz a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek, amivel talán könnyebbé teheti a hátrányos helyzetű családok hétköznapjait.

A cég az Élelmiszerbankkal való együttműködésen túl további eszközzel is segíti az egészségügyi dolgozókat: a napokban két furgonnyi terméket küldött a Szent László Kórház munkatársainak, többek között kávét, kávégépet, csokoládét és más egyéb finomságokat. Ezen felül pénzbeli adományokkal is támogatja másik stratégiai partnerét, a Vöröskeresztet. A Nestlé munkatársai saját belátásuk szerint lemondhatnak fizetésük tetszőleges részéről a Magyar Vöröskereszt javára, amelyet a vállalat nem csak továbbít, hanem a felajánlás mértékének megfelelő összeggel meg is támogat.

Forrás: 123rf

„A Nestlé a világ egyik legnagyobb élelmiszergyártó vállalataként folyamatosan figyelemmel kíséri a világszerte egyre terjedő koronavírus-veszélyt, és rendkívül komolyan veszi a fogyasztói, és a működéséhez kapcsolódó közösségek iránti felelősségét. Fontosnak tartjuk, hogy az Élelmiszerbankkal és a Magyar Vöröskereszttel való együttműködésünk folytatásaként a saját eszközeinkkel segítsünk a nehéz helyzetbe kerülőkön és támogassuk az egészségügyi dolgozók erőfeszítéseit”– mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója.  

„A Nestlé 2008 óta stratégiai partnerként segíti Egyesületünk munkáját, és éves szinten körülbelül 60 millió forint értékben adományoz termékeket az Élelmiszerbank számára. A mostani rendkívüli helyzetben a cég olyan felajánlást tett, amivel talán kicsit elviselhetőbbé tehetjük az otthonmaradásra kényszerült nélkülöző gyerekek napjait”- tette hozzá Szabó Szilvia, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület ügyvezetője.

A Nestlé dolgozóinak köszönhetően minden magyarországi gyárban folyamatos a termelés. A vállalat minden biztonsági és egészségvédelmi óvintézkedést megtett munkavállalóiért, akik továbbra is biztosítják a fogyasztók Nestlé termékekkel való ellátását.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.