hirdetés
hirdetés

Jóízű zenehallgatás a Lay’s-szel

A chipsgyártó speciális zamatú chipsekkel indít „multiszenzoriális” promóciós kampányt a tengerentúlon.

hirdetés

Három új, limitált kiadású, izgalmas zamatokkal operáló chipset hoz forgalomba Amerikában a Lay’s. Lime-os-tengeri sós (Wavy Electric Lime and Sea Salt), csípős kapros savanyúuborkás (Flamin’ Hot Dill Pickle), illetve sörsajtos (Kettle Cooked Classic Beer Cheese ) ízvilágban fognak fel-feltünedezni az üzletekben a termékek. A burgonyaszirom-gyártó a Bebe Rexha popénekesnővel folytatott közös, „Turn Up the Flavor” (Csavard fel az ízt!) promóciója keretében bocsátja áruba a snackeket. A március 4-én elinduló értékesítés időtartama korlátozott lesz. A Lay’s szerint, míg a lime-os verziót popzene ihlette, a savanyúuborkás chipset a hip-hop sarkallta keletkezésre. A sörsajtos krumpli a klasszikus rock hatására született neg.

Bebe Rexha és a chipsek (Forrás: Lay's)

A chipses zacskókon online kódok lesznek. A fogyasztók az interneten e jelkulcsok felhasználásával Bebe Rexha „Right Here, Right Now” (Pont itt, pont most) című dalának különböző feldolgozásaihoz (pop, hip-hop, rock) nyerhetnek majd hozzáférést. A cél, hogy a vásárlók a burgonyaszirmokat ezen zenék meghallgatása közben ropogtassák el, hogy a több érzékszerven keresztül („multiszenzoriálisan”) egyidejűleg befogadott, különböző jellegű élvezetek kölcsönhatása speciális élményben részesítse őket.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: The Daily Meal)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél