hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

Júniusban az élen végzett a HELL jegeskávéja

2020 júniusában a HELL ENERGY COFFEE élen végzett értékben és eladott darabszámban a hazai kiskereskedelemben és a benzinkutakon a jegeskávék között, derült ki a legfrissebb piackutatási adatokból*. A három változatban – Capuccino, Latte és Slim Latte – kapható jeges kávét Bruce Willis és a Despacitoból ismert világszép Zuleyka Rivera népszerűsítette a HELL legújabb kampányában. 

hirdetés

A fogyasztók a kiváló minőség és a valódi kávétartalom mellett döntöttek, így alig egy évvel bevezetését követően az ENERGY COFFEE termékcsalád első lett a fogyasztásra kész jegeskávék piacán, értéket és eladott darabszámot tekintve a vizsgált hónapban. A 75 százalék tejjel, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, valamint tartósítószer nélkül készülő ENERGY COFFEE-k 40 mg/100ml koffeint tartalmaznak, és 3 ízben érhetőek el jelenleg. A 250 ml-es aludobozos jegeskávé-variációkat elsősorban azok számára ajánlja a gyártó, akik a legmagasabb minőségű kávéélményt keresik praktikus és környezetbarát csomagolásban.

Az ENERGY COFFEE-val a HELL nem csak Magyarországon van jelen, hiszen a márka már jelenleg is 16 országban érhető el, többek között Görögországban, Horvátországban, vagy épp az Egyesült Királyságban. A közeljövőben pedig újabb helyszínek kerülnek fel a térképre, így hamarosan mintegy 50 országban találkozhatnak a fogyasztók a HELL különlegességével.

* A Nielsen piackutató 2020. júniusi adatai alapján, mely a teljes hazai kiskereskedelemben realizáló forgalmat monitorozza érték, mennyiség és darabszám tekintetében. A kiskereskedelmi index nem terjed ki a vendéglátóipari egységek forgalmára.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!