hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. március. 07., vasárnap - Tamás.
hirdetés

Kasszamentes üzletet tesztel a Tesco

Az áruházlánc a székhelye környékén elterülő egyik egységében teszi próbára a pénztár nélküli rendszert.

hirdetés

A minap jelentős tőkét fektetett Trigo nevű partnercégébe a Tesco. A Trigo egy, a számítógépes látás technológiájával foglalkozó, izraeli startup, amely kifejlesztett egy bárminemű pénztárt nélkülöző, áruházi fizetési rendszert. A Tesco ezt a metódust szeretné integrálni egyes üzleteibe, és a Grocery Dive szerint a nagy-britanniai székhelye környékén az egyik egységében hamarosan neki is vág a letesztelésének. Jól ismert tény, hogy az Amazon Go típusú egységei is hasonló „filozófia mentén” működnek, és meglehetősen sokat hoznak a konyhára.

Forrás: Trigo Vision

A Tesco által kiszemelt, mesterséges intelligenciára építkező módszer a mennyezetre szerelt kamerákkal észreveszi, ha egy vevő leemel egy árucikket a polcról, majd pedig a termék árát automatikusan levonja a kliens számlájáról. A vásárlóknak egy speciális applikációban előzetesen meg kell adniuk a fizetési adataikat, de a továbbiakban, ha begyűjtenek valamit az üzletből bármiféle pénztár használata nélkül hagyhatják el az egységet. A Trigo technológiája ezen felül lehetővé teszi a készletek valós idejű nyomon követését, és a bolti lopások is megakadályozhatók a használatával.

A rendszerhez még csak új áruházakat sem kell emelni, mivel a már meglévő egységek utólag is felvértezhetők vele.

Michael Gabay, a Trigo vezérigazgatója egyébként egy közleményben egyenesen az innováció éllovasának nevezte a Tescót. Akárhogy is van, annyi biztos, hogy a partnerség jól szimbolizálja a pénztárgép nélküli fizetésbe vetett általános bizalom növekedését.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Retail TouchPoints, Grocery Dive)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

Kiadónk társoldalai