hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 24., csütörtök - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Kávékapszulákat vezet be az OMV

A legnépszerűbb kávégépekkel kompatibilisek a termékek.

hirdetés

A Classic Selection és Single Origin Colombia 100% Arabica VIVA szemeskávék augusztustól már kapszulás formában is elérhetők az OMV töltőállomásain. A Nespresso és Dolce Gusto gépekkel is kompatibilis termékek 10, valamint 16 darabos kiszerelésben érkeznek a kínálatba. A különlegességek változatlanul az OMV VIVA partnerének, az olasz Gimoka csoportnak a kávépörkölő üzemében készülnek. A Nespresso gépekkel kompatibilis kapszulák csomagolása ráadásul kizárólag biológiailag lebomló anyagokat tartalmaz. Mivel az OMV már a kezdetektől Fairtrade kereskedelemből szerzi be a kávét, a társaság ezzel egy újabb környezettudatos lépést tesz meg.

Az eszpresszó a favorit itthon

A magyarok körében továbbra is megdönthetetlen az eszpresszó népszerűsége – derül ki az OMV közel 2000 fő megkérdezésével készült friss felméréséből. A kávéfogyasztási szokások feltérképezése céljából készített kutatás szerint itthon a fogyasztók csaknem fele (45%) így issza a feketéjét, de nagy rajongói tábora van a hosszú kávénak (19%) és a cappuccinónak (17%) is. A magyarok 44%-a jellemzően két csésze kávét fogyaszt el egy nap, de minden negyedik ember (25%) három, minden tizedik (10%) pedig még ennél is több kávét iszik meg.

A megkérdezettek a kényelmes kávézást részesítik előnyben, a főleg otthon történő feketézés mellett (73%) útközben, például egy töltőállomáson is leginkább a helyben fogyasztást választják (76%). Az úton lévők éppen fele (50%) ragaszkodik a megszokott, kedvenc kávétípusához, de több mint egyharmaduk (37%) szívesen nyit új az ízek felé. Utóbbit jól alátámasztják a nyári kávéfogyasztási szokásokra adott válaszok is: a legmelegebb hónapokban a töltőállomásra betérők kimagasló arányban, mintegy 17 százalékkal többen választják például a jegeskávét, mint máskor. A válaszadók számára a kávé kiválasztásakor a legfontosabb szempont annak minősége (67%), de hangsúlyos szerepet játszik az ízesítés (12%) és a márkanév (12%) is. A minőségért cserébe egy-egy csészénél minden második fogyasztó (50%) alkalmanként, több mint egyharmaduk (38%) pedig akár minden esetben hajlandó a nagyobb anyagi áldozatra. Így a többség 300-500 forintos (63%), egyesek viszont akár az 500 forintnál drágább (20%) kávé megfizetésétől sem riadnak vissza.

„Az alapvetően konzervatív hozzáállású hazai fogyasztók érezhetően egyre nyitottabbá váltak az új ízek és a minőségi kávéfogyasztás irányába. Ez különösen örömteli Magyarország egykor világhíres kávéházi múltja fényében. Az OMV töltőállomásokon elérhető, kiváló minőségű VIVA kávék forgalmazásával is többek közt a hazai kávékultúra erősítésén dolgozunk, ezért is dobtuk piacra népszerű kávéfajtáink kapszulás változatait is” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.

Az OMV adatai szerint a fogyasztás minden termékkategóriában kezd visszaállni a veszélyhelyzet előtt megszokott szintekre. A VIVA saját márkás termékek jelentős részét képezik az eladásoknak, ezek értékesítése júniusban mintegy harmadával nőtt a veszélyhelyzet alatti hónapokhoz képest. A fogyasztási szokások ugyanakkor jelentősen változnak, az autópályák mentén fekvő töltőállomások súlya mérséklődött, míg a városi kutaké növekedett.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!