hirdetés
hirdetés

Lecseréli üdítői kupakját a Coca-Cola

A cég az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyez el a záróelemeken.

hirdetés

A Coca-Cola Magyarország üdvözli az üdítőital-csomagolások minél nagyobb arányú visszagyűjtését, visszaválthatóságát célzó kormányzati kezdeményezést. A cég tudja, hogy a műanyaghulladékok nem megfelelő kezelése komoly környezetvédelmi problémát jelent, ezért szeretné kivenni a részét a megoldásból is. A vállalat meggyőződése, hogy a csomagolóanyagok visszagyűjtésével és újrahasznosításával megvalósítható körforgás a csomagolási hulladékok kezelésének leghatékonyabb módja.

A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére ezért hamarosan országos szemléletformáló kampányt indít, melynek részeként valamennyi üdítőitala kupakját lecseréli: az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyez el a záróelemeken.


A társaság műanyagpalackjai már ma is 100 százalékban újrahasznosíthatók. Évről-évre növeli a palackjaiban felhasznált újrahasznosított műanyag arányát is, ez jelenleg átlagosan 24 százalék, amelyet 2030-ig 50 százalékra növel. És folyamatosan csökkenti a felhasznált műanyag mennyiségét: az elmúlt években 15 százalékkal, idén pedig további 4 százalékkal kevesebb műanyag szükséges a palackjaihoz.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[250099] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél