hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 29., csütörtök - Márta, Flóra.
hirdetés

Lecseréli üdítői kupakját a Coca-Cola

A cég az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyez el a záróelemeken.

hirdetés

A Coca-Cola Magyarország üdvözli az üdítőital-csomagolások minél nagyobb arányú visszagyűjtését, visszaválthatóságát célzó kormányzati kezdeményezést. A cég tudja, hogy a műanyaghulladékok nem megfelelő kezelése komoly környezetvédelmi problémát jelent, ezért szeretné kivenni a részét a megoldásból is. A vállalat meggyőződése, hogy a csomagolóanyagok visszagyűjtésével és újrahasznosításával megvalósítható körforgás a csomagolási hulladékok kezelésének leghatékonyabb módja.

A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére ezért hamarosan országos szemléletformáló kampányt indít, melynek részeként valamennyi üdítőitala kupakját lecseréli: az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyez el a záróelemeken.


A társaság műanyagpalackjai már ma is 100 százalékban újrahasznosíthatók. Évről-évre növeli a palackjaiban felhasznált újrahasznosított műanyag arányát is, ez jelenleg átlagosan 24 százalék, amelyet 2030-ig 50 százalékra növel. És folyamatosan csökkenti a felhasznált műanyag mennyiségét: az elmúlt években 15 százalékkal, idén pedig további 4 százalékkal kevesebb műanyag szükséges a palackjaihoz.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.