hirdetés
hirdetés

Lilu lett a Rossmann új kampányának az arca

A Rossmann+ hűségprogramot népszerűsítik. A Progressive készítette.

hirdetés

A Rossmann Magyarország 2018 év végén útjára indította Rossmann+ elnevezésű hűségprogramját, amelynek központi eleme a vásárlók számára kedvezményeket nyújtó hűségkártya. A januárban indult bevezetőkampány célja az új hűségprogram megismertetése a fogyasztókkal, valamint a Rossmann márka további építése. A Rossmann+ kártyával kapcsolatos egész éves integrált kommunikáció kidolgozását a Progressive Reklámügynökség nyerte el egy két körös tenderen (itt írtunk róla), amelyen a nyertes koncepciót fogyasztói kutatás alapján választotta ki a márka. Alább az ügynökség közleménye olvasható.

Kampánycél

„A kampány célja a Rossmann+ hűségprogram és a kártya megismertetése a vásárlókkal, emellett a márka pozicionálása trendi, modern drogériaként, amely szerethető, meg tud szólítani, többet ad, ha többre vágysz. A program által kínált előnyök mellett emocionálisan is kötni szeretnénk a márkához a fogyasztókat.

Kreatívkoncepció

A kreatív koncepció középpontjában a női vágyak fokozása áll: megmutatják, hogyan lesz a jóból még jobb. Vizuális elemként a + jelet visszük végig minden jeleneten. Az első filmben – ahogy majd a folytatásban is – Lilu vezet minket végig ezeken a hétköznapi pillanatokon, ahol a Rossmann+ által biztosított plusz előnyöknek köszönhetően még jobb élmények várnak.

A videoklipszerű filmben a képeken megjelenő feliratok a vágyakat azonosítják, a Rossmann+ kártya plusz jele mindig a többhöz, az extra élményekhez kapcsolódik. A kampány második filmjében a korábban bemutatott vágyakat viszik majd tovább, míg a harmadik filmben a személyes igények fognak megjelenni.
A kampányperiódusok és így a filmek során is az általános előnyöktől haladnak a személyes üzenetekig."

A reklám

Werkfilm

Alkotók listája
Megbízói oldal

Megbízó: ROSSMANN Magyarország Kft.
Marketing Vezető: Varga Anita Ágnes
PR vezető: Kadlok Nelli
Marketing project manager: Nagy Dóra

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Progressive Reklámügynökség

Creative Director: dr. Buzási Bence
Client Service Director: Szabó Orsolya
Co-Creative Director: Sárdi Tamás
Head of Strategy: Hlavacsek Béla
Head of Digital: Varga Attila
Senior Account Manager: Kovács Zoltán
Lead art Director: Szedresi Norbert
Senior Art Director: Gruber Hajnal
DTP team leader: Bittmann Péter
Grafikus: Varga Fruzsina
Operátor: Virág Magor

Médiaügynökség: Havas Media Hungary

Produkciós cég: Umbrella Kreatív Műhely Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Head of Productions, Partner: Hidvégi Zoltán
Senior account manager: Bóna Luca
Producer: Angyal Gergő
Rendező: Miki357
Operatőr: Garai Gábor
Gyártásvezető: Krékits Péter
Vágó: Szabó Tomi
Zene: Genser András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[236976] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél