hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 15., péntek - Lóránt, Loránd.
hirdetés

#média #divat - Instagram körkép

A májusban elindult iStory.hu weboldal ismét közzétette a legtöbb követővel rendelkező hazai Instagram márkaoldalak toplistáját. A június elsejei követőszámokkal frissített Magyar Insta Brandlista alapján a média és a divat érdekli legjobban a magyar instagramozókat.

hirdetés

Először készült felmérés a Magyar Insta Brandlistán szereplő márkák iparágára vonatkozóan. A Top100-as rangsor brandjeinek 29%-a valamely médiatermékhez köthető, közülük a legtöbb követővel a Nosalty.hu (141.990), a Playboy (123.834) és a TV2 (116.889) rendelkezik. A második legnépszerűbb tematika a divat világa, minden negyedik brand (25%) ebbe a kategóriába tartozik. A legnagyobb követőszámmal büszkélkedő Nanushka (222.279) mellett a Deichmann (101.227) és a Sugarbird (85.455) szerepel a legelőkelőbb pozícióban.

Lukácsi Péter, az iStory.hu alapítója az eredmények kapcsán elmondta: „A követőtábor építése elképzelhetetlen vonzó képi tartalmak és rendszeres kommunikáció nélkül. A médiához köthető brandek és a divatmárkák könnyen alkalmazkodtak az instagramozók vizuális elvárásaihoz és napi több alkalommal posztolnak, hiszen a működésük során nagy mennyiségben születnek azonnal felhasználható, minőségi fotók.”

Az e-kereskedelemhez köthető nyolc brand közül a The Million Roses (199.451) virágküldéssel foglalkozik, míg a Mobilfox.hu (57.484) telefontokokat, a Notino.hu (29.057) pedig parfümöket forgalmaz online. A vendéglátás területéről is nyolc márka került be a legjobbak közé: a KFC (136.418) és a Starbucks (43.509) mellett a Vintage Garden étterem (35.092) Instagram márkaoldalát követik a legtöbben.

A Magyar Insta Brandlistán emellett 8 élelmiszer, 5-5 kiskereskedelem, szépségápolás és szórakozás, 3 lakberendezés, 2-2 elektronika és autó, illetve 1-1 szolgáltatás és sport kategóriájú márka gyűjtött annyi követőt, hogy a Top100-as rangsorban szerepelhessen.

Érdekesség, hogy az előző hónaphoz hasonlóan májusban is a Nanushka (+9936), a Deichmann (+4544) és a Dorko (+4418) vonzotta a legtöbb új követőt, míg a legnagyobb arányú követőszám-bővülésnek ezúttal a McDonald’s-nél örülhetnek (+22,4%, +4260).

Az iStory.hu oldalon elérhető Magyar Insta Brandlista minden hónap elején friss adatokat szolgáltat a legsikeresebb hazai Instagram márkaoldalakról.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Végső nevezési határidő: január 15.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!