hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. december. 04., szombat - Borbála, Barbara.
hirdetés

Megérkeztek az önbevásárló háztartási gépek

Az LG Electronics (LG) a 2019-es IFA-n mutatja be új, az európai piacokra szánt ThinQ™ háztartási gépeit, amelyekben immár elérhető az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatása, a Dash Replenishment (ADR).

hirdetés

Az LG mesterségesintelligencia-megoldásaival felvértezett háztartási eszközök az ADR révén intézik a felhasznált, fogyóban lévő mosó- és tisztítószerek online utánrendelését és házhoz szállíttatását az Amazonról. Azzal, hogy gondoskodnak saját ellátásukról, a berendezések a teljesen automatizált okosotthon kényelmét kínálják a felhasználóknak. Az integrált ADR-szolgáltatás egyes európai piacokon — köztük Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban — elsőként az idén ősszel piacra kerülő LG ThinQ mosó- és mosogatógépekben lesz elérhető.

123rf.com
123rf.com

Az erre alkalmas LG okos mosó- és mosogatógépeken a felhasználók az LG ThinQ alkalmazáson keresztül, a saját Amazon felhasználói fiókjukat használva kezelhetik az ADR szolgáltatásait. A szükséges beállítások elvégzése után az LG okoskészülékei — a működés során felhasznált mennyiségek alapján — automatikusan jelzik az ADR számára, hogy időben rendelje meg és szállíttassa házhoz az előzetesen kiválasztott típusú mosó- és mosogatószereket, öblítőket, így nem fordulhat elő, hogy ezekből kifogynak az otthoni készletek. Az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatása hamarosan az LG ThinQ hűtőkben és légtisztítókban is elérhető lesz.

Az európai piaci bevezetésre azt követően kerül sor, hogy az Egyesült Államokban már sikeresen mutatkoztak be az ADR-szolgáltatást nyújtó LG háztartási gépek. Az Amazon mellett az LG más mesterségesintelligencia-szolgáltatókkal — köztük a Google-lel és a Yandexszel — is együttműködik azért, hogy az Európában, Ázsiában és Észak-Amerikában forgalmazott okos háztartási eszközei még több kényelmi funkciót kínáljanak a felhasználóknak.

„Izgatottan várjuk az Amazon Dash Replenishment szolgáltatással felvértezett ThinQ termékpalettánk európai bemutatóját a 2019-es IFA kiállításon” — mondta Song Dae-hyun, az LG Electronics háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Az iparág legjobbjai között számon tartott termékeink és a hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások kombinálása továbbra is az LG stratégiai prioritásának számít. Az így kialakított okosotthonokban a vásárlóknak kevesebb időt kell a házimunkára fordítaniuk, így több idejük marad arra, amivel igazán foglalkozni szeretnének.”

Az Amazon Dash Replenishment szolgáltatással felvértezett LG ThinQ háztartási gépeket szeptember 6. és 11. között, a Messe Berlin 18-as csarnokában, az LG standján tekinthetik meg a 2019-es IFA látogatói. Az LG aktivitásait a közösségi médiában a #LGIFA2019 hashtag alatt követhetik az érdeklődők.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!