hirdetés
hirdetés

Megvannak a Cif pályázatának nyertesei

A tiszta környezet boldogabbá tesz. Ez az alapgondolata a Cif globális tisztító kampányának, mely idén tavasszal hazánkba is megérkezett. A Hűvösvölgyi Gyermekvasút végállomásának megtisztítása után pályázatot írtak ki civil szervezetek számára, melynek győztesei egy Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei közösségi tér és alkotóház, óbudai játszóterek és egy 5. kerületi iskola. Számtalan önkéntes és Magyarósi Csaba vlogger biztosítja a nyeremények átadásának, azaz a tisztító akciónak a sikerét.

hirdetés

A Cif Ragyogjon Magyarország! kampány első hazai állomása a MÁV Gyermekvasút - Hűvösvölgyi végállomás fogadóépületének és annak környezetének megtisztítása volt.

A tavaszi nagytakarítás után egy pályázattal folytatódott a program, így a kisebb közösségek is lehetőséget kaptak arra, hogy közvetlen környezetük megszépülhessen. Civil szervezetek, alapítványok, egyesületek számára írták ki a pályázatot, a zsűrizésében részt vett az Unilever, a szervező Carbon Group, valamint Magyarósi Csaba vlogger is. Három nyertes pályázat született, melyből kettőt a zsűri választott, egyet pedig a közönség szavazott meg a kampány oldalán.

Az országos tisztító túra így három állomással bővült, melyből az első a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Pap község, ahol egy közösségi ház és annak kertje újulhatott meg. A professzionális tisztítást az önkéntesek által végzett közösségi tisztítás követte Magyarósi Csaba vezetésével.


A második megálló Óbuda-Békásmegyer lesz, ahol 3 Máltai Játszótér tündökölhet újra régi fényében, a harmadik szerencsés pályázó pedig, akit a közönség szavazott meg, az V. kerületi Ward Mária Általános Iskola, Gimnázium és Zenei Szakközépiskola, ahol a CIF segítségével és önkéntesek bevonásával újra ragyoghatnak az osztálytermek, folyosók, és a közösségi pihenő is kap barátságos, modern bútorokat és kreatív eszközöket.

Balog Terézia, Cif márkamenedzser szerint „örömteli érzés ilyen kampányokban részt venni, amelyek teljesen hitelesek és önazonosak. A márka küldetése és a kampány célja tökéletes összhangban vannak; ezek a környezetünk szebbé tétele és a közösségformálás. Úgy érzem, olyan helyekre juthat el a segítségünk, ahol valóban szükség van rá.”

A programot a Cif POS-szel, óriáshálóval, televíziós, magazinos és digitális megjelenésekkel is támogatta. A kampány hazai kidolgozását és megvalósítását a Carbon Group menedzselte.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[241866] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél