hirdetés
hirdetés

Nehéz sorsú kisállatoknak segít a Lidl

A Lidl Magyarország állatszerető vásárlóival összefogva ezúttal ötödik alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát, amelynek keretében most a NOÉ Állapotthon Alapítvány cicái kapnak állateledelt több mint 2 millió forint értékben. A vállalat az év elején már megtöltötte a kutyusok tálkáját is, az elmúlt négy év során pedig összesen több mint 9 millió forinttal támogatta az állatotthonok lakóit.

hirdetés

A Lidl Magyarország felelős vállalatként évek óta kiemelt figyelmet fordít a nehéz sorsú állatok támogatására, és ennek apropóján immár ötödik alkalommal szervezte meg Telitálka elnevezésű figyelemfelhívó kampányát social média követői körében. A kampány sikerrel zárult, összesen hatezren csatlakoztak az adománygyűjtő akcióhoz és több mint százhatezer alkalommal játszottak azért, hogy segíthessenek a cicáknak.

A szórakoztató, online játék során a játékosok egy virtuális cica, Cirmi tálkáját tölthették meg ízletes halacska falatkákkal, amelyek egyben pontokat is jelentettek számukra. A vállalat minden egyes pontot forintra váltott, majd ezt követően megduplázta azt. Ennek köszönhetően a Lidl vásárlóival összefogva összesen 2.004.574 Ft értékű, közel 10 tonna állateledellel járul hozzá a NOÉ Állatotthon Alapítvány lakóinak élelmezéséhez, ezáltal elősegítve azt is, hogy több forrás juthasson az állatok egészségügyi ellátására.


„Hatalmas öröm és egyben büszkeség, hogy a LIDL Magyarország 4. alkalommal áll a NOÉ Állatotthon alapítvány védencei mögé. Az pedig, hogy most kifejezetten a cicák kerültek a fókuszba azt is mutatja, hogy mennyire tudatosan és felelősen gondolkoznak. Talán soha nem volt ennyi bajbajutott macska. Az elhúzódó jó idő, a hosszúra nyúlt indiánnyár miatt sajnos megérkezett az idei 3. babacica dömping. A NOÉ Állatotthon cicás részlegein is 150 macska fölé duzzadt a létszám. A LIDL Magyarország támogatásával hosszú hónapokra biztosítva van az élelem ellátásuk. Ezért a biztonságért nem tudunk elég hálásak lenni! ” - mondta el Schneider Kinga, az Alapítvány szóvivője.

„Társadalmi felelősségvállalási politikánk egyik fontos eleme az évről-évre megújuló Telitálka kampány, amelynek célja a nehéz sorsú állatok támogatásán túl a felelős állattartásra való figyelemfelhívás is. Az elmúlt négy év során összesen több 9 millió forint értékű állateledelt adományoztunk és bízunk benne, hogy ezzel a támogatással még több kisállat kap esélyt az örökbefogadásra, hogy szerető környezetben élhessen.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél