hirdetés
hirdetés

Nem lesz Black Friday a Decathlon üzleteiben

Idén november 29-én elmarad a Black Friday a hazai Decathlon üzletekben. A sportáruházlánc legfrissebb kutatásából kiderült, hogy bár sokan részt vesznek a kedvezményes napokon, a vásárlók 84%-át zavarja az üzletek zsúfoltsága az utolsó novemberi pénteken. A kutatás a 18-49-es célcsoportot kérdezte, melynek 82%-a idén is tervez vásárolni Black Friday alkalmából. A  Decathlon új karikatúra videója humorosan mutatja be az akcióhullám legbosszantóbb jelenségeit.

hirdetés

Az Egyesült Államokban óriási hagyománya van a Black Friday jelenségnek. A legtöbben a karácsonyi szezon hivatalos indulásaként tekintenek november utolsó péntekére, ekkor ugyanis az üzletek soha vissza nem térőnek tűnő akciókkal várják a vásárlókat. Az utóbbi években Európában is egyre népszerűbb lett a fogyasztói társadalom egyik legforgalmasabb napjaként ismert esemény.

A Decathlon friss kutatásából kiderül, hogy csaknem minden hazai válaszadó hallott már a Black Fridayről, 82%-uk pedig már vásárolt is valamit az akcióhullám keretein belül. A kedvezményes árak mellett azonban a jelenség kellemetlen oldaláról is nyilatkoztak a megkérdezettek: a felmérés szerint a vásárlók 84%-át zavarja a zsúfolt tömeg a boltokban, több mint kétharmaduknak pedig fontosabb lenne, hogy egész évben alacsony áron vásárolhassanak az üzletekben, az egynapos akciók helyett.

Az elektronikai cikkek mellett legtöbbet játékra, cipőre és egyéb ruházati cikkekre vagy sportfelszerelésre költünk, mégis a Decathlon úgy döntött, nem vesz részt a kedvezményes napokon:

„Tudatosan nem veszünk részt sem kuponnapokon, sem nagy akcióhullámokban, így a Black Fridayen sem. Számunkra kiemelten fontos, hogy vásárlóink az év minden napján kedvező ajánlatokkal találkozzanak az üzleteinkben, ne csak kivételes alkalmakkor, hiszen a sport öröme is egész évben elérhető mindenki számára. Idén egy különleges kisfilmmel szeretnénk válaszolni az eseményre, hogy bemutassuk, nálunk, a Decathlonban egész évben ugyanazon megfizethető áron vásárolhatnak sporteszközöket, sportruházatot és egyéb kiegészítőket.”- hangsúlyozta Herczeg Lilla a Decathlon vállalati kommunikációs vezetője.

Az alkalomra készült videó humorosan mutatja meg, milyen eszközökre, kiegészítőkre van szükségük azoknak, akik vásárolni szeretnének november 29-én, Black Fridayen. Karikatúra formájában segít felkészülni, hogyan is vészeljük át a tolakodást, tömeget, zsúfoltságot, kígyózó sorokat ezen a napon. Míg ezzel szemben, a Decathlonban mindennap elérhetővé teszik a sportolás örömét és mindig a legjobb árakon vásárolhatunk. A videó itt tekinthető meg.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél