hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. február. 27., szombat - Ákos, Bátor.
hirdetés

Nemzetközi road-show magyar élelmiszerekkel

A sikeres sanghaji kiállítási részvétel után (részletes beszámoló az MT Zrt. május 14-i híreiben) májusban további három kiállításon vett részt az MT Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága (AMC) Londonban, Amszterdamban és Újvidéken. Eközben belföldön a Bábolnai Nemzetközi Gazdanapokra figyelt az agrárszakma.

hirdetés

Az angol piac mind eladások, mind referencia szempontjából kiemelkedően fontos a magyar borászat számára, ezért a legnagyobb angol bor és szeszesital kiállításon, a május 20. és 22. között rendezett London International Wine Fair-en összesen 168 m2 területen – új koncepció szerint, az eddigieknél sokkal látványosabb standon – szervezett magyar megjelenést az AMC.

Ez a kiállítás a szakma képviselőinek (importőröknek, nagykereskedőknek, szállodák, éttermek és élelmiszer-hálózatok beszerzőinek, borszakíróknak) szól. A tízezer főt is meghaladó látogatószám is jelzi: rendkívüli nemzetközi nyilvánosságot kapnak az itt megjelenő termékek. Az új megjelenés és a megnövekedett terület minden eddiginél sikeresebben irányította hazánkra a látogatók figyelmét.

A magyar közösségi standon a hagyományos kiállítóterület mellett 63 m2-es önálló kóstolózónát alakítottak ki, ahol sommelier segítségével mutatták be a kiállítók magyar és nemzetközi szőlőfajtákból készült borait és a hazai borászatokat. A kóstolózónában naponta két alkalommal zajlott vezetett kóstoló, valamint a neves szakember, Dr. Caroline Gilby MW tartott előadást a hazai borokról „Volcanoes and Wines” címmel.

A magyar borok után a magyar élelmiszerek gyártói kaptak figyelmet a május 28-án és 29-én Amszterdamban zajló PLMA’s World of PrivateLabel kiállításon. A – világviszonylatban is vezető szakmai rendezvényként számon tartott – PLMA (Private Label Manufacturers Association) szakkiállításán a kereskedelmi márkás termékek széles skáláját mutatják be. A rendezvény – a rendkívül magas belépési díjnak, illetve a nem szakmai látogatókat kiszűrő regisztrációs feltételeknek köszönhetően – szigorúan szakmai profilú, Európa és a világ legjelentősebb beszerzői látogatják.


Az AMC a PLMA élelmiszerek pavilonjában108 m2-es területen biztosított közösségi megjelenést kiállítóinak. A magyar élelmiszeripari standon 10 cég mutatkozott be, többek között egészséges élelmiszer-alapanyagok, gabonaipari termékek, fagyasztott zöldségek, tokaji bor és édességek voltak a kínálatban.


A londoni kiállítással párhuzamosan zajlott Dél-Kelet-Európa legkiemelkedőbb mezőgazdasági és élelmiszeripari seregszemléje, az újvidéki Nemzetközi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásár. A magyar kiállítási részvétel célja ezúttal is a határ menti gazdasági együttműködés javítása és az áruforgalom növelése volt, illetve a térségbe irányuló magyar befektetések számára igyekeztek így kedvezőbb feltételeket teremteni. Az AMC idén is támogatta a hazai gyártók megjelenését. Elsősorban a Szerbiában már kapható termékek forgalomnövelését tartották szem előtt, de bemutatkoztak új termékek is. A magyar élelmiszergyártók nemzeti közösségi standon megjelenő termékkínálatában hagyományosan főként a húskészítmények, tejtermékek, mélyhűtött-, és gyorsfagyasztott termékek, továbbá borok szerepeltek. Az importőrökkel együttműködve idén összesen 18 magyar cég képviseltette magát, köztük három magyarországi termelővállalat most első ízben. A közösségi stand látványkonyhájában magyar élelmiszerek mellett kürtőskalácsot is kóstolhattak a látogatók. A 80. alkalommal megrendezett kiállítást közel háromszázezren keresték fel.

Nyugat- és Dél-Európa rendezvényei mellett belföldön is szerepeltek hazai kiállítóink: az ország legnagyobb múltú mezőgazdasági kiállítása, a Bábolnai Nemzetközi Gazdanapok idén 28. alkalommal várta az érdeklődőket május 22. és 25. között. A vásár ideje alatt számos szakmai konferencia zajlott. A 21.000 m2-es kiállítási területen a tavalyinál lényegesen több, összesen 150 kiállító mutatta be termékeit. A kiállításra látogató szakemberek átfogó képet kaphattak a napjainkban elérhető legkorszerűbb mezőgazdasági technológiákról és gépkínálatról. A mintegy 35 000 látogatót, szórakoztató lovas programok is várták. Az AMC 52 m2-es standon jelent meg. A szeptemberi OMÉK mellett a Közép-dunántúli Regionális Marketing Igazgatósággal, valamint a Spa Holding Hungary Zrt.-vel közösen népszerűsítették a régió turisztikai szolgáltatásait is.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.