hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Okos élelmiszerek - újabb több száz üzletben

Jelentős kereskedelmi partnerrel bővült az okos élelmiszereket gyártó és forgalmazó stratégiai partnerek köre Magyarországon – jelentette be az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője, Szakács Tamás.

hirdetés

Az élelmiszer-nagykereskedelmi profilú Kerekes Kft. franchise rendszerének – amelybe a Privát Max, a Privát és a Cél üzletek tartoznak – több száz boltjában válnak elérhetővé a mai naptól a Vitajó brand első termékei, a Vitajó cipók.

Élettani előnyök

A Hajdúsági Sütödék-csoport cégei hosszú ideje tartó, Smart Food elnevezésű kutatási programjuk keretében 2017 tavaszán jelentek meg az első okos élelmiszerekkel a hazai piacon. „E termékek attól okosak – mondta Szakács Tamás -, hogy amellett, hogy finomak és teljes gasztronómiai értékűek, jól körülhatárolható területeken konkrét és aktív egészségügyi, élettani előnyöket nyújtanak fogyasztóiknak.” Ezt az új, XXI. századi élelmiszer-egészség koncepciót tavaly beválasztották az Év 100 legérdekesebb magyar innovációja, a közelmúltban pedig a Magyar Innovációs Nagydíjon a negyven legelismertebb innováció közé.

Több mint 3 millió

A Vitajó cipókból a bevezetés óta már jóval több, mint 3 millió darabot adtak el. A cégcsoport tavaly elkezdte egy speciális gyártói-piaci franchise rendszer bevezetését is. Ennek keretében jogilag jól körülhatárolt feltételek mellett lehetővé teszik más hazai és külföldi sütőipari cégek számára, hogy az egészséget támogató termékeket saját piacaikon gyártsák, forgalmazzák. A Privát hálózat kiszolgálására a Hajdúsági Sütödék Kft. kapott jogot.

„Ez év tavaszától széles körben tárgyalásokat kezdtünk idehaza és külföldön is a franchise rendszer erőteljes bővítése érdekében. A következő két évben szeretnénk elérni, hogy az ország területét lefedve, minden jelentősebb kereskedelmi csatornában és valamennyi sütőipari formátumban elterjedjenek a Vitajó brand termékei és ezt követően a többi speciális élettani szolgáltatást nyújtó okos élelmiszer márka is” – mondta Szakács Tamás.

A Privát hálózat boltjaival együtt immár több mint 1700 üzletben – köztük két multinacionális kereskedelmi hálózat hipermarketjeiben – érhetők el a speciális cipók Magyarországon.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.