hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 25., péntek - Eufrozina, Kende.
hirdetés

„Ön választ, mi segítünk” hetedszerre is

Január 20-ától ismét „Ön választ, mi segítünk” a jelszó a Tesco áruházaiban. Már hetedik alkalommal hirdette meg az áruházlánc a helyi közösségeket támogató pályázati programját, amelynek pályázóira mostantól szavazhatnak a Tesco vásárlói. A programban 381 szervezet pályázott a 61 körzetben elnyerhető 400, 200 és 100 ezer forintos támogatásért. Az eddigi hat fordulóban közel 700 környezetszépítő, oktató-felzárkóztató és egészséges életmódra nevelő programot támogatott a Tesco több mint 190 millió forinttal.

hirdetés

A pályázók közül az Effekteam független szakértői 182 projektet juttattak tovább a szavazási szakaszba. A továbbjutó szervezetek mellett most először két pályázót különdíjra is javasoltak. A meghirdetett, 400 ezer forintos kreatív különdíjat szakmai szempontok (kidolgozottság, innovativitás, kreativitás és fenntarthatóság) alapján az Etyek Botpuszta Fejlesztéséért Egyesület Zöld buszmegállók Etyeken című kezdeményezése kapta. A szervezet projektje a város buszmegállóit tervezi a térségre jellemző szőlőtőkék felhasználásával zöld lugasokká alakítani és napelemekkel beépíteni. A pécsi Vasas Egyesület Összefogás a Vasasi Füstölő megmentéséért elnevezésű pályázata azonban meggyőzte a zsűrit arról, hogy szintén 400 ezer forinttal támogassa a projekt megvalósulását. Egy fiatal diák kitartó kezdeményezése egy elhagyatott helyi épület felújítása kapcsán ugyanis igazi egységgé kovácsolta a helyi lakókat és csoportokat, akik immár közösen tesznek a füstölő újrahasznosításáért. „Eredetileg egy különdíjat terveztünk átadni, azonban kiemelkedőnek és példaértékűnek tartjuk a pécsiek önszerveződő, közösségépítő erejét, amit mindenképpen honorálni szerettünk volna” – mondta Dr. Molnár Klára, az Effekteam igazgatója.

 

A szavazási szakaszba jutott pályázatokra 2020. január 20. és február 16. között szavazhatnak a vásárlók úgy, hogy a vásárlásoknál kapott zsetont az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtőkbe dobják a számukra legszimpatikusabb kezdeményezés mellé. A Tesco valamennyi, a szavazási szakaszra bejutott szervezetet támogatja összesen több mint 40 millió forinttal: körzetenként a legtöbb szavazatot gyűjtő szervezet 400, a második 200, a harmadik pedig 100 000 forint támogatást kap programja megvalósításához.

Ebben a fordulóban sincs egyszerű dolga a vásárlóknak. A jelentkezők ismét izgalmas és érdekes projektekkel jelentkeztek a kiírásra, szavazni lehet például számos, a hátrányos helyzetű gyermekeket segítő programra, természetvédő és hagyományőrző események megvalósulására, továbbá egyre népszerűbbek a fenntarthatóság elérésével foglalkozó kezdeményezések, például élelmiszermentő, tudatos életmódra oktató pályázatok is.

Az érdeklődők az adott körzetben továbbjutó helyi szervezetekről és kezdeményezéseikről a zsetongyűjtő pontokon, valamint a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvashatnak. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet még megtekinteni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!