hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

Online segítség borászoknak

A cég a koronavírus által előidézett válság miatt végzett egy rögtönzött piackutatást a hazai bortermelők körében. "Az a tapasztalatunk, hogy a magyar borászok nem voltak felkészülve egy ilyen válságos helyzet kezelésére. Szinte egyáltalán nincsenek tartalékok és nem állnak rendelkezésre mentőövvel szolgáló alternatív bevételi források" - írja az Italkereso.hu.

hirdetés

A borászok csak nagyon lassan tudnak az online értékesítés felé fordulni. A magyar borgazdaságot a mostani válság legalább 1-3 évre is visszavetheti.

 "Az exportra most nagyon nehéz alapozni, a szállítási díjak az egekben, a légi fuvarozás már a megfizethetetlen kategória és a kifizetések is brutálisan elhúzódhatnak az esetleges tengerentúli partnerek esetén, akár 4-6 hónapra is, és ezt csak tetézi, hogy egy új export szerződés nyélbe ütése szintén minimum 3-5 hónap, bár a jelenlegi helyzetet tekintve akár még ennél is sokkal több lehet a vállalati prioritások és a piac kényszerű átrendeződése miatt."  - írja a cég közleményében.

Online forgalom növelés díjmentesen

 Az Italkereső.hu havonta minimum 10.000 termék megjelenést garantál minden partnere számára. Az Italkeresővel szeretnénk egy ingyenes és kiemelkedően hatékony lehetőséget biztosítani a bortermelők, borászatok, illetve viszonteladóik számára, amelyet a jelentkező partnerek két hónapig díjmentesen vehetnek igénybe. "A leendő partnereknek csupán annyi dolga van, hogy regisztrál az Italkereső.hu partner felületére és feltölti a termékeit, természetesen minden technikai és informális kérdésben segítséget nyújtunk."

"A feltöltött termékeket az italkereső.hu weboldalán, facebook oldalán és hírlevelén keresztül is eljuttatjuk a célcsoporthoz. Reméljük, hogy az általunk nyújtott segítséggel sikerül enyhíteni a hazai bortermelők és borászatok terhein."

További részletek itt!

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!