hirdetés
hirdetés

Sajátmárkás kávét forgalmaz Iggy Pop

A sajátmárka a zenész saját sajátmárkája.

hirdetés

Egy Stumptown Coffee Roasters nevű kávézólánccal közösen sajátmárkás kávét dobott piacra Iggy Pop, a punk zene koronázatlan, extravagáns királya.

A termék csomagolását a művész és a Stumptown kreatív csapata közösen tervezte meg.

Az egyetlen helyről származó (single origin) kávét a szumátrai Aceh régióban termesztik, és a Stumptown számára egy nők által működtetett cég, a Ketiara Cooperative gyűjti össze.

Az ökotanúsítvánnyal rendelkező kávé íze datolyás és szerecsendiós jegyekben fürdőzik, a lecsengése pedig csokoládés.

„A Stumptown mindig is kötődést érzett a Punk Keresztapja és művészi tevékenysége iránt, és megtiszteltetésnek veszi, hogy együttműködhet vele ebben a projektben” – nyilatkozta Mallory Pilcher, a Stumptown márkamenedzsere.

Forrás: License Global

A kávé forgalmazásából eredő bevétel egy része egy Girls Rock Camp Alliance nevű, olyan szervezethez vándorol, amelynek célja, hogy a zenei szakmában elősegítse a nők érvényesülését.

Iggy Pop kávé iránti szenvedélye egyébként olykor Jim Jarmusch filmjeiben is markánsan megnyilvánul. A 2003-as Kávé és cigaretta című alkotásban például a punkikon és Tom Waits között zajló szájtépés alatt meglehetősen világosan manifesztálódik a vonzódás, az amerikai rendező 2019-es horrorvígjátékában (The Dead Don’t Die – kb. A halottak nem halnak meg) pedig Iggy kávéfüggő zombiként tűnik fel.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: License Global)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél