hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 18., hétfő - Piroska.
hirdetés

Social Index 2019 - online TOP márkák

 A SentiOne elkészítette az idei évi Social Index 2019 jelentését. A legjobbnak ítélt iparág a Szépségápolási márkák kategória. 12 kategórián keresztül állapították meg a legnépszerűbb márkák, termékek rangsorát a 2019-ben publikált magyar online tartalmak alapján, figyelembe véve az említések mennyiségét és érzelmi töltetét.

hirdetés

A Social Index célja, hogy lehetővé tegye a márkák, termékek, szolgáltatások, közszereplők online jelenlétének összehasonlítását. Megfelelő referenciapont nélkül nehéz lenne mérni és összehasonlítani őket.

123rf.com
123rf.com

Annak érdekében, hogy egymástól eltérő iparágakat egymáshoz lehessen illeszteni, egységes mutatót kellett létrehozni. A SentiOne elemzői olyan eredeti képletet dolgoztak ki, amely számos paramétert figyelembe vesz, mint például: említések száma, érzelmi töltet, megtekintések száma, kedvelések, megosztások.

Forrás: SentiOne
Forrás: SentiOne

„ A rangsor felállításánál több mint 700 márkát és több mint 2 millió, 2019-ben publikált, magyar nyelven megjelent publikus online említést elemeztünk a közösségi média oldalakról, a különböző portálokról, blogokról, fórumokról és review oldalakról” – írják.

A vizsgált márkák internetes pozíciójának meghatározásához nem csupán a róluk szóló összes bejegyzés, poszt, komment, tweet, hír stb. mennyiségét vették figyelembe, de ezek érzelmi színezetét is.

Forrás: SentiOne
Forrás: SentiOne

Végül pedig ezeket a jellemzőket fűzték össze a Social Index formulák mutatószámában, és adatalapon, az online közzétett felhasználói vélemények mennyiségének és minőségének súlyozásával rangsorolták az elemzett brandeket. A teljes tanulmány elérhető itt.

Forrás: SentiOne
Forrás: SentiOne

A magyar netezők legnépszerűbb kategóriái:

  1. Autó
  2. Mobil
  3. Celeb
  4. Áruház
  5. Divat
(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!