hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 26., hétfő - Dömötör.
hirdetés

Social Index 2019 - online TOP márkák

 A SentiOne elkészítette az idei évi Social Index 2019 jelentését. A legjobbnak ítélt iparág a Szépségápolási márkák kategória. 12 kategórián keresztül állapították meg a legnépszerűbb márkák, termékek rangsorát a 2019-ben publikált magyar online tartalmak alapján, figyelembe véve az említések mennyiségét és érzelmi töltetét.

hirdetés

A Social Index célja, hogy lehetővé tegye a márkák, termékek, szolgáltatások, közszereplők online jelenlétének összehasonlítását. Megfelelő referenciapont nélkül nehéz lenne mérni és összehasonlítani őket.

123rf.com
123rf.com

Annak érdekében, hogy egymástól eltérő iparágakat egymáshoz lehessen illeszteni, egységes mutatót kellett létrehozni. A SentiOne elemzői olyan eredeti képletet dolgoztak ki, amely számos paramétert figyelembe vesz, mint például: említések száma, érzelmi töltet, megtekintések száma, kedvelések, megosztások.

Forrás: SentiOne
Forrás: SentiOne

„ A rangsor felállításánál több mint 700 márkát és több mint 2 millió, 2019-ben publikált, magyar nyelven megjelent publikus online említést elemeztünk a közösségi média oldalakról, a különböző portálokról, blogokról, fórumokról és review oldalakról” – írják.

A vizsgált márkák internetes pozíciójának meghatározásához nem csupán a róluk szóló összes bejegyzés, poszt, komment, tweet, hír stb. mennyiségét vették figyelembe, de ezek érzelmi színezetét is.

Forrás: SentiOne
Forrás: SentiOne

Végül pedig ezeket a jellemzőket fűzték össze a Social Index formulák mutatószámában, és adatalapon, az online közzétett felhasználói vélemények mennyiségének és minőségének súlyozásával rangsorolták az elemzett brandeket. A teljes tanulmány elérhető itt.

Forrás: SentiOne
Forrás: SentiOne

A magyar netezők legnépszerűbb kategóriái:

  1. Autó
  2. Mobil
  3. Celeb
  4. Áruház
  5. Divat
(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!