hirdetés
hirdetés

Startol a Fanta új YouTube sorozata

Bulik, barátok, példaképek, ellenségek, pletykák, inspirációk, trendek és még csomó más érdekes dolog, spontán és őszintén – ezt hozza el mostantól a Fanta. Kibeszélő címmel, kedvenc karaktereinkkel indít új sorozatot YouTube csatornáján az üdítőital: a rendszeresen megjelenő, rendhagyó epizódokban hírességeket fog faggatni Miskovits Marci, izgalmas témákban, olyan helyszíneken, amiket eddig még nem láthattunk. Az első rész már megtekinthető online, a vendég pedig Tóth Dániel György, vagy ahogyan a nagyközönség ismeri, Pixa.

hirdetés

Mizu, Apuveddmeg, Valami van a levegőben, Bulibáró – mi a közös ezekben a gigaslágerekben? Pixa mindegyikben közreműködött. Pályafutása során a magyar rapszcéna legnevesebb előadóival dolgozott együtt. De nem csak itthon szerzett magának hírnevet: forgatott klipet SnoopDogg-gal, és nyert már nemzetközi remixversenyt is, amit Steve Aoki alapított. De persze a Pixa-sztorit legjobban ő maga tudja elmesélni – amit a Kibeszélőben meg is tesz.


Pixát egy stúdióban látogatja meg Miskovits Marci, és olyan izzasztó villámkérdésekkel indít, mint hogy tél vagy nyár, felhúzós vagy nem felhúzós story, karrier vagy szerelem, hamburger vagy hotdog, Fluor vagy Kis Grófo, Facebook vagy Insta, afteres vagy hajadismijen. De szóba kerülnek az aktuális trendek, hogy mi inspirálja őt, és hogy miből lehet előre megmondani, hogy valamiből akkora sláger lesz, hogy utána egy ország nem tudja kiverni a fejéből a szövegét. A Kibeszélő első részében igazgatói intők, kamaszkori lázadós sztorik és régi fényképek is előkerülnek, sőt, a zenész még ajándékot is hozott a rajongóknak.

A videó ezen a linken megtekinthető.

További részletekért a rajongóknak a Fanta Facebook és Instagram oldalát érdemes rendszeresen látogatnia.

Kiadónk „Így használd az Influencered! – Minikonferencia a csillapíthatatlan „influencer-lázról” címmel szervez félnapos konferenciát, amely célja hasznos, gyakorlati ismeretekkel ellátni azokat az ügyféloldali marketingeseket és kommunikációs szakembereket, valamint a reklám és PR-ügynökségek digitális területén dolgozókat, akiknek influencerekkel kell együttműködniük, kampányokat tervezniük.

A rendezvényről minden infó megtalálható itt!

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[235891] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél