hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 25., szerda - Katalin.
hirdetés

Szolidaritási programot indít a L'Oréal

A L'Oréal Magyarország több mint 20 000 terméket, többek között alkoholos kéztisztító géleket adományoz a kórházak, gyógyszertárak, hipermarketek, szupermarketek és drogériák számára. A vállalat által Magyarországon végrehajtott intézkedések egy szélesebb körű szolidaritási program részét képezik, amelyet a L'Oréal Csoport egész Európában megvalósít a koronavírus elleni küzdelem támogatásáért.

hirdetés

A L'Oréal Magyarország intézkedései a következők:

-          Szolidaritás az egészségügy, a gyógyszertárak, a hipermarketek, szupermarketek és a drogériák személyzetével: A L'Oréal gyárak már megkezdték az alkoholos kéztisztító gélek gyártását a La Roche-Posay, a Garnier és a L'Oréal Paris márkanevek alatt. A L'Oréal az elkövetkezendő hetekben több mint 20 000 darab alkoholos kéztisztító gélt adományoz az orvosoknak, gyógyszerészeknek és kiskereskedőknek Magyarországon;

-          Szolidaritás a frontvonalbeli egészségügyi személyzettel a jelenlegi helyzetben: mivel fontos, hogy segítsük a mostani szélsőséges munkakörülményekkel - mint például a kézfertőtlenítő gélek és az arcmaszkok sűrű használatától kiszáradt bőr - szembesülő egészségügyi személyzetet, a L'Oréal bőrápolási (kézápoló és arcápoló) termékeket adományoz kórházak és más egészségügyi intézmények részére szerte az országban;

-          Szolidaritás a rászorulókkal szemben: A L'Oréal Magyarország személyes higiéniai termékeket adományoz a kiszolgáltatott személyeket támogató szervezeteknek.


Brigitte Streller, a L'Oréal Magyarország ügyvezető igazgatója hozzáteszi: „Szeretnénk szolidaritást mutatni a rendkívüli válsághelyzetben lévő helyi közösségeinkkel szemben, valamint hálánkat és támogatásunkat szeretnénk kifejezni mindazoknak, akik rendkívüli lépéseket tesznek a járvány leküzdéséért. Úgy gondolom, hogy felelősek vagyunk azért, hogy hozzájáruljunk a közös erőfeszítésekhez, és büszke vagyok csapataink rugalmasságára és arra, ahogyan mozgósították erőiket, hogy bekapcsolódhassanak és részt vállalhassanak ebben a példa nélküli időszakban.”

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!