hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 29., kedd - Mihály.
hirdetés

Tovább zöldíti működését a SPAR Austria

A Natur*Pur tejeknél sikeresnek bizonyult egyik gyakorlatot a cég kiterjeszti immár az üdítőitalaira is.

hirdetés

Gerhard Drexel, a SPAR Austria vezérigazgatója szerint újrahasznosítható megoldások területén a SPAR az élelmiszer-kiskereskedelemben éllovasnak számít. Akárhogy is van, a cég szembetűnő elköteleződést mutat a környezettudatos működés iránt. Az ökobarát hozzáállást híven tükrözi például, hogy öt legkelendőbb, sajátmárkás italát immár 1 literes, újrafelhasználható üvegpalackba csomagolva is elérhetővé tette a vállalat. Szódavíz, almalé, narancslé, kóla és gyógynövényes üdítő (herbal soda) szerepel a termékek között.

Forrás: ESM Magazine
Forrás: ESM Magazine

Az új kiszerelés bevezetését motiválta például, hogy a SPAR Natur*Pur termékcsalád tagjaként forgalomba hozott üveges tej keresett. Az üdítőket egyébként egy Egger Beverage nevű, alsó-ausztriai cég palackozza.

Az öt italt egyetlen szabvány szerint készült palackokban árulják, és akár egy hat üveg befogadására képes, direkt rájuk méretezett rekeszben is el lehet szállítani őket. Az üres palackok és dobozok visszaválthatók. A letét értéke palackonként 0,29, rekeszenként pedig 3 euró.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: SPAR International)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!