hirdetés
hirdetés

Ügynökséget vált a Rexona

A Kiosk nyerte a Rexona új, átfogó, purpose-alapú kommunikációs platformjára meghirdetett tendert. 

hirdetés

2020 első negyedévében új kommunikációs platformot vezet be a Rexona. A márka eddig még sosem jelentkezett teljes mértékben hazai fejlesztésű, átfogó kampánnyal, ez most megváltozik.

A több éven át használandó kreatív platform fejlesztésére tendert írt ki az Unilever csapata, amelyen 5 magyar reklámügynökség vett részt. A megbízást végül a Kiosk nyerte el, így újabb Unilever márkával bővült a cég portfóliója az eddig is kezelt Baba és Signal márkák mellett. A kampány gyakorlatilag minden elemében meg fogja újítani a Rexona kommunikációját, a TVC-től a trade promóción át a fogyasztói aktivációig – a cél a márka pozícionálásának erősítése, illetve a társadalmi felelősségvállaláson alapuló tevékenységeinek egységes alapokra helyezése, hatékonyabbá tétele.     

Forrás: 123rf

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél