hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 29., csütörtök - Márta, Flóra.
hirdetés

Új connection menedzser a Coca-Colánál

Eipl Vilmos az elmúlt öt évben a Dentsu Aegis Network innovatív ügynöksége, a Vizeum ügyvezetője volt.

hirdetés

Márciustól a Coca-Cola Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős regionális connection menedzsereként folytatja pályáját Eipl Vilmos. A médiaszakember az elmúlt öt évben a Dentsu Aegis Network innovatív ügynöksége, a Vizeum ügyvezetője volt, összesen több mint egy évtizedet töltött a csoportnál. A dunaharaszti marketingcsapat tagjaként fő feladata a magyar, cseh és szlovák piac médiatervezési-vásárlási és marketingkommunikációs tevékenységének irányítása, szoros együttműködésben a brand marketing és a közösségimédia-csapattal. A pozícióban Mérő Ádámot váltotta, akit a teljes közép-kelet-európai régió connection menedzserévé neveztek ki.

„Furcsa helyzetben vagyunk, mert a regionális, sőt, az atlantai globális csapatba is rendszeresen csábítanak el kollégákat a magyarországi Coca-Cola leányvállalattól. Ez egyrészt azt bizonyítja, hogy hagyományosan remek szakembereket választunk, és eredményesen támogatjuk a fejlődésüket, ugyanakkor azt is szükségessé teszi, hogy folyamatosan új munkatársakat keressünk. Eipl Vilmos személyében a magyar piac egyik legtapasztaltabb médiaszakembere csatlakozott a csapatunkhoz” - mondta Kerekes Péter, a Coca-Cola Szolgáltató Kft. ügyvezetője.

Eipl Vilmos pályáját a Geomédia Kiadónál kezdte újságíróként, majd 2004-től a Mindshare media investment managere volt. 2007-ben csatlakozott a Carathoz szenior médiatervezőként, 2010-ben account directorrá nevezték ki. 2012-ben a Dentsu Aegis Network innovatív kommunikációs stratégiával és médiatervezéssel foglalkozó ügynökségéhez, a Vizeumhoz igazolt, ahol 2015-ben ügyvezetővé nevezték ki.

Eipl Vilmos

„Örömmel csatlakoztam a világ egyik legismertebb márkájának csapatához. Bízom benne, hogy 15 évnyi marketingkommunikációs, média és digitális területeken szerzett tapasztalatommal hozzá fogok járulni a vállalat további sikereihez, folytatva Ádám munkáját. Az FMCG szektor és a több országot átfogó komplex kampányok koordinálása nem új számomra, de a Coca-Colánál betöltött pozícióm biztosan hoz új kihívásokat – amelyekre készen is állok” – mondta Eipl Vilmos.

„Regionális kinevezésemet követően gondoskodni akartam róla, hogy tapasztalt, a trendeket követő, sőt, diktáló utódot találjunk a magyar, szlovák és cseh piacokra”  - mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola közép- és kelet-európai regionális connection menedzsere. „Vilmost jó ideje ismerem, már a Mindshare-nél is volt alkalmunk együtt dolgozni. Nagy tapasztalattal rendelkezik úgy a médiatervezésben, mint vezetőként. Meggyőződésem, hogy a Coca-Cola regionális connection menedzsereként folytatja azt az újító munkát, ami a márkára és a vállalatra jellemző.”

Mérő Ádám 2019 decembere óta a Coca-Cola CEE Business Unit connection menedzsere, Eipl Vilmos kinevezéséig párhuzamosan látta el előző és új feladatkörét. A Coca-Cola vállalathoz 2017-ben csatlakozott, előtte másfél évtizedet töltött a Mindshare-nél.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.