hirdetés
hirdetés

Új legértékesebb márkája van a világnak

A Google-t, az Apple-t és a Microsoftot is le kellett nyomnia hozzá. Az első tízben két kínai márka van, az első európai brand a 16. helyen jön.

hirdetés

A lista publikálása óta először az Amazon lett a világ legértékesebb márkája a Brandz szerint, 52 százalékot nőtt egy év alatt a márkaértékük. A tavalyi éllovas Google a harmadik helyre csúszott vissza, az Apple a második, a Microsoft a negyedik helyet tartja.

Utánuk Visa, Facebook, Alibaba, Tencent, McDonald's és AT&T a sorrend. Az első európai az SAP a 16. helyen, az első európai fogyasztói márka a Louis Vuitton a 22.-en. A Mercedes-Benz (54.) egy hajszállal értékesebb a BMW-nél (55.), de mindegyiküket veri két hajszállal az Uber (53.) A teljes listát a Millward Brown csoporthoz tartozó kutatócég jelentésében lehet böngészni.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[239590] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél