hirdetés
hirdetés

Elismerés a COOP sajátmárkás termékeinek

Tavaly után újabb két termékkörben is Érték és Minőség Nagydíjjal ismerték el a COOP sajátmárkás termékeit. Az idén második alkalommal kiosztott díjakat a COOP húskészítmények, illetve bor termékkörökben kapta meg.

hirdetés

Az Érték és Minőség Nagydíj (ÉMIN) kitüntető cím és tanúsító védjegy azon gazdasági szervezetek elismerését és díjazását jelenti, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt, és kiemelt fontosságot tulajdonítanak a jó minőségű áruk előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának. A pályázaton a Kárpát-régióban gyártott, forgalmazott áru, árucsalád, illetve szolgáltatás nyerheti el a védjegyet. A Magyar Termék Nagydíjat 2018-ban felváltó Érték és Minőség Nagydíj kitüntető címet a díjazott termékek forgalmazói szeptember 10-én vették át az Országház Felsőházi termében.

Az idén második alkalommal meghirdetetett pályázaton a COOP üzletlánc közkedvelt COOP Jót Jó Áron sajátmárkás termékei két termékkörben is kiérdemelték a védjegyet: a Nádudvari Élelmiszer Kft. által gyártott, COOP 300 grammos kiszerelésű Bécsi Virsli, illetve a Grand Tokaj Zrt. által gyártott COOP 0,75 literes Tokaji Furmint száraz fehérbor és Zempléni Cuvée félédes fehérbor kapta meg az elismerést.
Az ÉMIN pályázat díjkiosztó ünnepsége előtt pár nappal ért véget a szintén Érték és Minőség Nagydíj védjegyet viselő Coop Rally – a COOP üzletlánc 14. alkalommal megrendezett élelmiszerszakmai programja –, amelynek házigazda állomásai között megtalálható volt a Nádudvari Élelmiszer Kft. húsüzeme és a Grand Tokaj Zrt. szegi pincéje is.

Fekete Tibor, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának tagja elmondta: „A COOP hisz a tiszteleten és a korrekt üzleti magatartáson alapuló partnerkapcsolatokban, valamint abban, hogy eredményeket csak összefogással lehet elérni. Meggyőződésünk, hogy eme kitüntető cím is a kiváló partneri együttműködés eredménye, így a siker is közös, ezért osztozva az elismerésben együtt vettük át gyártó partnereinkkel a díjakat, akik természetesen megkapták azok másodpéldányát is. Ez a díj egyben azt példázza, hogy nemcsak a COOP számíthat a szállító partnereire, hanem ők is számíthatnak a COOP-ra.” Emlékeztetett arra, hogy amikor a COOP úgy döntött, hogy a piaci trendeknek megfelelően elindítja a sajátmárkás termékek gyártatását szállító partereivel, akkor nagyon fontos célként határozták meg, hogy ezek a termékek erősítsék a COOP brandet. „Ezért kiemelten odafigyelünk arra, hogy a sajátmárkás termékeink jó minőségben készüljenek. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy olyan termékeket forgalmazunk, amelyek egy ilyen megmérettetésen is kiállják a próbát” – tette hozzá.

Kiss Károlyné Ildikó, az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat ügyvezető igazgatója kiemelte: „A COOP a díjra beadott pályázatában kihangsúlyozta, hogy csak a gyártókkal együttműködve lehet eredményeket elérni. A COOP mentalitása, tevékenysége e téren példaértékűnek tekinthető, üdvözlendő lenne, ha a kereskedelmi szektor más képviselői is követnék példáját.”

Volosinovszki János, a Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: társaságuk és a COOP együttműködése sokévre tekint vissza, ami mindhárom üzletágukra (a tej-, hús- és mirelit termékekre), illetve mind a brand, mind a COOP sajátmárkás termékekre kiterjed. „Nagyon örülünk annak, hogy idén a COOP-pal való együttműködés eredményeként Érték és Minőség Nagydíjat érdemeltünk ki” – jegyezte meg.

Goreczky Gergely, a Grand Tokaj Zrt. vezérigazgatója kiemelte: cégük nagyon jó kapcsolatot ápol a COOP-pal, amely kiemelten fontos partnerük a tokaji borok értékesítésében. „Nagy öröm és megtiszteltetés számunkra, hogy részt vehettünk ebben, a minőségi termékeket elismerő megmérettetésben, és tokaji boraink bekerültek a díjazottak közé” – tette hozzá.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél