hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 01., csütörtök - Malvin.
hirdetés

Többször használatos csomagolás a SPAR-okban

Már a SPAR teljes üzlethálózatában elérhetőek a többször használatos tasakok, valamint a szilikonfedelek.

hirdetés

A SPAR 2019-ben több olyan környezetbarát csomagolástechnikai megoldást vezetett be, amelyeknek köszönhetően még kevesebb eldobható műanyag hulladék keletkezik. Az egyik ilyen a többször használatos zöldség-gyümölcs, valamint pékáru tasak, a másik pedig a szilikon zárófedél, melyek a sikeres tesztidőszakokat követően, március végétől már a SPAR valamennyi üzletében elérhetőek.

„A SPAR folyamatosan követi a környezetvédelem iránt elkötelezett vásárlók igényeit, fenntarthatósági politikájának kialakítása során pedig figyelembe veszik azokat. A többször használhatózöldség-gyümölcs tasakok tavalyi tesztelését és bevezetését követően a vállalat idén már a környezetbarát pékáru tárolókat, valamint a poharas tejtermékek zárására szánt többször használatos szilikon zárófedelet is a teljes üzlethálózatában elérhetővé tette. Ezzel az alternatív megoldással a környezettudatosabb bevásárlás egy újabb lehetőségét kínáljuk vásárlóink számára” – mondta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

Forrás: spar.hu

A zöldség-gyümölcs tasakok egységcsomagjai 3 darab többszöri használatra alkalmas tasakot tartalmaznak, melyeket kétféle módon lehet használni. Ha önkiszolgáló mérleges üzletben történik a vásárlás, le kell mérni a terméket zsák nélkül, ezután kell belehelyezni a terméket a zsákba, majd ráragasztani az árcímkét, otthon pedig el kell távolítani azt. Ha úgynevezett kasszamérleges üzletben vásárol valaki, a kiválasztott árut a pénztárnál a kasszaszalagra helyezéskor ki kell venni a zsákból, hogy a kasszamérleg csak a termék nettó súlyát mérje le.
Forrás: spar.hu

A péktermékek csomagolására és szállítására alkalmas csomagolóeszközök kétféle méretben készülnek, a nagyobb űrtartalmú a kenyerek tárolására szolgál, a kisebb, a korábban bevezetett zöldség-gyümölcs tasakokkal megegyező méretű, pedig olyan termékek szállítását teszi lehetővé, mint a kiflik és zsömlék, illetve egyéb pékosztályi darabáruk.
Forrás: spar.hu

A SPAR további fontos lépést is tett a környezet védelméért: tavaly óta több saját márkás vajkrém és tejföl terméke tetejére a fém zárófólia fölé nem tesz műanyagfedelet. A kibontott tejtermékek minőségét a fogyasztók az üzletekben megvásárolható többször használatos, higiénikusan tisztítható szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg.

A vállalat fenntarthatósági kezdeményezései megtalálhatóak a www.sparafenntarthatojovoert.hu weboldalon.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!