hirdetés
 
  >   hírek   |   >   eseménynaptár   |   >   Fizessen elő a Store Insider szaklapra!
 
hirdetés
 

hírek

>

Sokkal többet költöttünk alkoholra és kávéra a boltokban

Majdnem százmilliárd forinttal költöttünk többet élelmiszerre és alkoholra a kijárási korlátozással terhelt idei második negyedévben.

>

Megkezdődött az átmeneti nemzeti támogatások folyósítása

Megkezdődött a koronavírus-járvány miatt nehéz helyzetbe került agrár-élelmiszeripari vállalkozások átmeneti támogatásainak kifizetése.

>

Hat tonna hulladékot gyűjtöttek össze a Bodrogból

Az I. Bodrogi PET Kupa során szerzett tapasztalatok azt mutatták, hogy a folyó két ágából, a Latorcából és az Ungból hatalmas mennyiségű hulladék érkezik Ukrajna felől.  
-
hirdetés
 

Kereskedő

>

Robotok dolgoznak a tokiói boltokban

A FamilyMart a múlt hónapban kezdte el tesztelni ugyanezeket a robotokat, és azt tervezi, hogy 2022-re már minimum 20 üzletben fognak ilyeneket foglalkoztatni.

>

Champion díjat kapott a Lidl saját márkás pezsgője

Egy Champion, három arany és három ezüst díjat nyert a Lidl Magyarország a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen.

>

E-szám mentes tejtermékeket fejlesztett ki a Sole-Mizo

A Magyar Tejgazdasági Kísérleti Intézettel együttműködve végrehajtott projekt 2,053 milliárd forintos költségéből 783 millió forintot fedezett uniós és hazai támogatás.
-

Márka

>

Apró bosszúságok helyett egy jó kávé

Két kisvideóval és óriásplakátokkal indítja útjára ATL-kampányát a májustól hazánkban is elérhető Costa márka. 

>

Félmilliárdból épült meg a Cerbona új raktára

A Cerbona Élelmiszergyártó Kft. 500 millió forintból épített új, modern raktárat Székesfehérváron, ezzel a cég raktárkapacitása több mint duplájára bővült.

>

Génszerkesztés a hatékonyabb élelmiszertermelésért

A kutatók szerint az eljárás segíthetne, hogy egészségesebb és termékenyebb állatokat neveljenek kevesebb víz, takarmány és antibiotikum felhasználásával.
-

Vásárló

>

Jégkrémadomány hátrányos helyzetű gyerekeknek

A Waberer's - Szemerey Logisztika Kft. és az Unilever Magyarország adománya 10 ezer fagylaltot és egy raklapnyi  Danone pudingkészítményt, összesen 5,5 millió forint értékben.

>

Körtés karamell mousse lett Budapest desszertje

A Magyar Csokoládé és Édesség Szövetség immár harmadik alkalommal írta ki a Budapest desszertje versenyt, amelyen idén a Szamos Marcipán édességkölteménye diadalmaskodott.

>

Törzsvásárlói programot indít az XXXLutz

Prémium vásárlási utalvány minden évben, exkluzív ajánlatok, kedvezmények és nyereményjátékok is elérhetőek lesznek a rendszer keretében.
-

Nemzetközi FMCG-hírek

>

It's not just FMCG brands that will weather 2020’s economic storm

As we charge towards the first global disease-driven recession of the modern era, the brands that survive will be those who reinvent their business models for an uncertain future.

>

FMCG brands could claim $382bn by targeting ‘eco-active’ shoppers

A new study finds eco-conscious consumers are worth $382bn to FMCG brands, with older consumers proving to be the most environmentally active.
-
hirdetés
 

eseménynaptár

>

Kékgalléros HR kihívások 4.0 /online/ (2020-09-24)

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

>

Nagy Kreatív Hét (2020-09-29)

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

>

Gondoskodj okosan! - Reziliencia tippek (2020-10-02)

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

>

Doing Good - CSR Award (2020-11-06)

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet.Nevezési határidő: 2020. november 6.

>

Nagy Employer Branding Nap 2020 (2020-11-26)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!
-
hirdetés
 

Fizessen elő a Store Insider szaklapra!

Store Insider II.. évf., 7-8.. szám
    Előfizetés
    > Nyomtatott
    Lapszám vásárlás
    > Nyomtatott
    -
    © 2009 - 2020, Store Insider
     A PPH Media adatkezelési tájékoztatóját ITT olvashatja.