hirdetés
 
  >   hírek   |   >   Eseménynaptár   |   >   Fizessen elő a Store Insider szaklapra!
 
hirdetés
 

hírek

>

Egyelőre három hónapra szól az élelmiszerárstop

Újabb információk hangzottak el a hatósági élelmiszerárstoppal kapcsolatban a tegnapi kormányinfón. Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

>

Black Friday-t követő kampánycsendben hatékony marketingaktivitások?

SAP Emarsys marketingplatformmal mindez lehetséges: személyre szabott marketingkampányok, komplex fogyasztói élmény akár a csendesebb kereskedelmi időszakokban is. (x)
Black Friday-t követő kampánycsendben hatékony marketingaktivitások?

>

A vásárlások tizede már online történik

Tavaly a vásárlások egytizedét webáruházakban bonyolítottuk. 
-
hirdetés
 

Kereskedő

>

Homályos kilátások a mezőgazdaságban

Nehezen tervezhető a mezőgazdaság jövője, de a magyar termelők helyzetén sokat javíthatnak a fejlesztési források – derült ki a Magyar Közgazdasági Társaság Mezőgazdasági és élelmiszeripari szakosztály online konferenciáján.

>

Az eszköz, ami valóban hosszú távon szolgálja ki a raktári folyamatokat

Hogyan lehetséges, hogy 1 Crown targonca felér akár 2 másikkal? Mitől teljesít az amerikai márka a várható élettartamban is kiugróan? Összegezzük, hogy a Crown termékek élettartamát mi emeli a piaci átlag duplájára. (x)
Az eszköz, ami valóban hosszú távon szolgálja ki a raktári folyamatokat
-

Márka

>

Kampánybejelentő: A PICK már az év első hónapjában mozgásra buzdít

A PICK idén januárban ismét megmozgatja a fogyasztói közösséget: limitált szériás szurkolói termékajánlatokkal, valamint a közönségkedvenc Pick Szeged kézilabdások, TikTok és Instagram véleményvezérek bevonásával indítja el új, közös szurkolásra és évindító mozgásra buzdító online, közösségépítő kampányát.

>

Különleges ízű M&M’s-szel ünnepli a Valentin-napot a Mars

A világ egyik legkedveltebb tortájának ízét felelevenítő M&M’s drazséval árasztja el az Egyesült Államok áruházait a Mars, Incorporated.
-

Vásárló

>

Egyre zöldebb úton a Rossmann

A Skoonex startup által tervezett környezetbarát fogkefe nyerte el a Rossmann Magyarország szándéknyilatkozatát a 2021. december 1-jén megrendezett, zöld startupoknak szóló, Startup Plastic Surgery program pitch versenyén.

>

A hazai munkavállalók többsége kilépéskor szívesen megosztaná a véleményét a munkáltatójával

A Profession.hu friss, reprezentatív kutatásából kiderült, hogy a legtöbb dolgozó szívesen élne az exit interjú lehetőségével.
-

Nemzetközi FMCG hírek

>

SPAR Launches New Brand Positioning In UK

SPAR has unveiled a new UK-wide brand positioning that celebrates the individual characteristics of its convenience stores.  

>

Coca Cola HBC Acquires Majority Stake In Coca-Cola Bottling Company Of Egypt

Coca-Cola HBC has announced that it has completed the acquisition of approximately 52.7% of Coca-Cola Bottling Company of Egypt S.A.E. (CCBCE) from MAC Beverages Limited (MBL) and certain affiliated parties.
-
hirdetés
 

Eseménynaptár

>

HRKOMM Award 2021 Best Practices (2022-02-09)

Február 9-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2021 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

>

Greengage 2022 (2022-02-18)

Pályázzon Ön is a zöld elkötelezettség díjáért új versenyünkön, a Greengage-en! Első nevezési határidő: 2022. február 18.
-
hirdetés
 

Fizessen elő a Store Insider szaklapra!

Store Insider III. évf., 12.. szám
    Előfizetés
    > Nyomtatott
    Lapszám vásárlás
    > Nyomtatott
    -
    © 2009 - 2022, Store Insider
     A PPH Media adatkezelési tájékoztatóját ITT olvashatja.