hirdetés
 
  >   hírek   |   >   heti top hírek   |   >   eseménynaptár   |   >   Fizessen elő a Store Insider szaklapra!
 
hirdetés
 

hírek

>

Ismét meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelem

A felfelé ívelés oka a koronavírus-járvány második hullámának hatására élénkülő online vásárlások növekedése.

>

A nyomon követés elkerülhetetlen – váljon szakértőjévé még idén!

GS1 nyomonkövetési szakértőként versenyképes és értékes, nemzetközi innovációkon alapuló szaktudást sajátíthat el. A képzés kezdete: 2020 november 5.   
A nyomon követés elkerülhetetlen – váljon szakértőjévé még idén!

>

A Google csatlakozott az Európai Önszabályozó Reklámszervezethez

Az amerikai tech óriás Google az első vállalat, amely nem szakmai szervezeten keresztül, hanem közvetlen tagság révén válik a felelős reklámozásért dolgozó EASA részévé.

>

Új vezérigazgató a METRO Magyarország élén

A vállalat Thierry Guillon-Verne kinevezésével a járvány gazdasági következményeit hatékony cégfejlesztési megoldásokkal kívánja feloldani.
-
hirdetés
 

Kereskedő

>

5 jótanács kiskereskedőknek 2021-re

Több tízezer kereskedőnek és szolgáltatónak jelent kötelezettséget, hogy jövő januártól minden online pénztárgéppel rendelkező vállalkozásnak biztosítania kell az elektronikus fizetés lehetőségét ügyfelei számára.

>

A nagyobb Auchan áruházak újraélesztőpontok is

Valamennyi hipermarketben, szuperstoreban és logisztikai központban vannak defibrillátorok. Eddig nyolc esetben mentettek már velük életet.

>

35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál

A példa nélküli biztonsági intézkedések mellett zajlott futófesztiválon összegyűjtött adományokkal a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot segítik.
-

Márka

>

A müzli immúnis a járvány gazdasági hatásaira

A müzli, amely az utóbbi két évtizedben a kekszekkel együtt következetesen a leggyorsabb növekedést mutatja, változatlanul jól tartja magát.

>

Almás pités ízesítésű Baileys

Napjaink élelmiszeriparában az új ízekkel való kísérletezgetés már korántsem számít szentségtörésnek, és ezt (egy ideje) már a világ egyik leghíresebb szeszes italának gyártója is felismerte.

>

A mellrák elleni küzdelem fontosságára figyelmeztet a Coca-Cola

Az üdítőgyártó fővárosszerte kihelyezett plakátjainak üzenete, hogy ne felejtsük el az aktuális mammográfiai szűrést megejteni.
-

Vásárló

>

Különleges kávéélmény – az ALDI-val

Egy ébresztő espresso, egy munkához lendületet adó hosszú kávé vagy egy baráti beszélgetést beindító cappuccino.

>

Mostantól XXXLutz áruházak várják a vásárlókat

Befejeződött az egykori Kika lakberendezési áruházak átalakítása, a lezárult márkaváltás révén mostantól XXXLutz nevén működnek tovább az üzletek.

>

Nemzetközi sajtínyencségek az ALDI-tól

A most bevezetett termékek Európa leghíresebb és legismertebb sajt-régióiból származnak, többségüket Magyarországon egyáltalán nem állítják elő.
-
hirdetés
 

Élelmezési világnap

>

Fél millió embernek elegendő ételt pazarolunk el évente

A Nébih kutatása szerint évente több mint 600 millió adag élelmiszert pazarolunk el a háztartásainkban Magyarországon.

>

90 tonna élelmiszeradomány

Ahogy 2006 óta minden évben, az élelmezési világnapon több mint 20, élelmiszerrel megrakott kamion szelte át Budapest történelmi belvárosát.
-
hirdetés
 

heti top hírek

>

50 milliárdos beruházás a Nestlé Hungáriától

Magyarország legnagyobb élelmiszeripari beruházását indítja el a Nestlé Bükön. A megvalósuló élelmiszer-feldolgozóipari beruházása 160 új munkahelyet is jelent majd a térségben.

>

Átalakult a Kométa termékportfóliója

A Kométa termékei megújult csomagolást kapnak: mától indil a TV- és online kampány  –  mutatjuk a reklámfilmet.

>

Ingyenes marketingesztköz amit kevés cég használ

Létezik egy ingyenesen elérhető felület, ami óriási hasznot hozhatna a magyar kisvállalkozásoknak – a legtöbben egyelőre mégsem használják ki.

>

Jó ez a Lidl-lépő, de a német Aldi is nagyon nyomul az ironikus divatban

Diszkontdivat-háború kibontakozóban.

>

Büdös címkékkel az élelmiszer-pazarlás ellen

Szagló matricákkal indított új kampányt egy Too Good To Go nevű, az élelmiszer-pazarlás ellen küzdő mozgalom.

-

eseménynaptár

>

Sales & Pszichológia 4.0 (2020-10-21)

2020. október 21.Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

>

RGB - Kreatív Design Award 2020 (2020-10-30)

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat.Normál nevezési határidő: 10.30.Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

>

Doing Good - CSR Award (2020-11-06)

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet.Nevezési határidő: 2020. november 6.

>

Nagy Employer Branding Nap 2020 (2020-11-26)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!
-

Fizessen elő a Store Insider szaklapra!

Store Insider II.. évf., 9.. szám
    Előfizetés
    > Nyomtatott
    Lapszám vásárlás
    > Nyomtatott
    -
    © 2009 - 2020, Store Insider
     A PPH Media adatkezelési tájékoztatóját ITT olvashatja.