A kormány adócsökkentési politikája a koronavírus-válságban is folytatódik: a kisvállalati adó (kiva) mértéke január 1-től 1 százalékponttal, 11 százalékra csökkent, így 2021-től a kivával még nagyobb adóelőny érhető el.
Hatalmas forgalmat hozott az Apple mobilalkalmazás-boltjában az év vége, december 24-e és 31-e között 1,8 milliárd dollárt költöttek applikációkra a felhasználók a felületen keresztül.
Saját márkás MILFINA tejtermékeink immár 13 éve gazdagítják a magyar családok mindennapjait. A széles választékban mindenki megtalálja azt, amit igazán szeret, sőt most új joghurtokkal is bővült a MILFINA tejtermékcsalád.
2021. január elsejétől kezdve az online pénztárgépet üzemeltető kereskedőknek legalább egy elektronikus fizetési megoldást biztosítaniuk kell a vásárlóik részére.
Lead with Love elnevezésű nemzetközi kampánya során idén a vállalat és márkái világszerte további adományokkal, személyi védőeszközök biztosításával és több tízmillió dolláros pénzügyi támogatással segíti a COVID-19 elleni küzdelmet.
A résztvevőknek törekedniük kell az ételek korszerűsítésére, az étkezési kultúra fejlesztésére, valamint a hazai, friss alapanyagok népszerűsítésére is.
A vásárlók és az ágazati szereplők pozitív visszajelzései alapján az Agrárminisztérium január 1-jétől újabb termékköröknél tette kötelezővé a származási információk jelölését.
A Mirror beszámolója szerint ismét beindult a pánikvásárlás Boris Johnson bejelentése után, ami miatt egyre több bolt úgy néz ki, mintha kifosztották volna.