Felráztuk a nyarat a Mizo krémes finomságaival!

Az integrált influencer marketing bizonyította hatékonyságát az új ízesített tejital, a Mizo Milk Shake termék bevezetésének támogatásában. A kampány során hétköznapi fogyasztók vettek részt a tesztelésben, illetve négy professzionális influencer is népszerűsítette a tejitalokat.

hirdetés

Épp csak a boltok polcaira került a Mizo új termékcsaládja, a Mizo Milk Shake, máris számos kreatív tartalom született a közösségi média felületeire a trnd nyári kampányában. Több, mint 180 magyarországi projekt után, most a Mizo is a TERRITORY Influence-et választotta új termékbevezetésének támogatásához. A kampány különleges formátuma csupán ezévtől, 2019-től érhető el hazánkban. A trnd platformon tevékenykedő hétköznapi fogyasztók és alacsonyabb eléréssel rendelkező influencerek (nano- és mikroinfluencerek) mellett most már professzionális influencerek (makro- és sztár influencerek) is elérhetőek az új, 360°-os együttműködésekben. A fenti influencer-kategóriák együttes alkalmazása egy kampányon belül lehetővé teszi, hogy a hirdetők egyszerre érjék el különböző célkitűzéseiket: márkaismertség növelése, branding, targetált kipróbálás, edukáció valamint értékesítésnövelés.

 

A Mizo Milk Shake ismertségének növelése a cél

Ez volt az együttműködés legfőbb célja, amely során 500 gondosan kiválasztott, célcsoporthoz illeszkedő trnd-partner tesztelhette a Mizo legújabb krémes finomságát. Az volt a feladatuk, hogy minél több családtaggal, ismerőssel kóstoltassák és ismertessék meg a terméket, valamint készítsenek képeket az Instagramra és a Facebookra. A trnd a tesztelők aktivitását a több, mint egy hónapos időszakban folyamatosan figyelemmel követte és miközben hiteles márkanagykövetté formálta őket, több százezer fogyasztóhoz juttatta el a márka üzenetét.

A kampány másik pillére a makro influencerek voltak. Az ő feladatuk az volt, hogy a termék üzenetét hitelesen közvetítsék még szélesebb körben. Így esett a választás Alexy Vivire, Szabineára, Jánosik Gergőre és Görbe Palkóra. Ők Instagram képek és történetek formájában osztották meg emlékezetes pillanataikat a kedvenc ízükkel.

Négy íz, sok közös élmény

Az új termékcsalád a klasszikusokhoz közel álló, de egyedi ízkombinációval rendelkező Epres fehércsoki, Triplacsoki, Bourbon vanília és a különleges újdonságnak számító Sós karamell ízekben érhető el a hazai és nemzetközi láncok polcain. Ízenként 2 darabot kaptak tesztelésre a kiválasztott nagykövetek, így megoszthatták azokat barátaikkal és családtagjaikkal egy-egy közös program keretében, mint például családi ebédek, nyaralás, kirándulás vagy otthoni medencézés alkalmával.

A makro influencerekkel való közös játék során még több élményben lehetett részük a nagyköveteknek. A nanoinfluencerek is kiválaszthatták kedvenc ízüket és csatlakozhattak a makro influencerek csapatához. A csapatonként legkreatívabb tartalmat alkotó résztvevő, valamint egy abszolút győztes is értékes nyereménnyel gazdagodhatott. A játék nagy sikereknek örvendett, több, mint 500 tartalom került ki a megadott hastagekkel (#teameper, #teamcsoki, #teamkaramell, #teamvanilia, #mizomilkshake, #rázdfel) az Instagramra.

„A kedvenc tejes italom lett!”

A nanoinfluencereket tartalmazó kampányok egyik nagy pozitívuma a folyamatos, kétirányú kommunikáció. Így a fogyasztó úgy érzi, hogy a márka törődik vele és a véleményét is figyelembe veszi. Véleményük megosztására pedig számos fórum rendelkezésre áll, például a projektblogon a bejegyzésekhez kommentelve mesélhetik el tapasztalataikat, a fogyasztók. A kampány végén, a Záró felmérésben pedig olyan fontos insight-okat nyerhetett a márka, mint a vásárlási hajlandóság (89%), ajánlási ráta (96%), vagy az egyedi terméktulajdonsággal való egyetértés aránya (97%). Emellett megtudhatták, hogy melyik a kipróbálók kedvenc ízei, valamint milyen variánsokat látnának a fogyasztók szívesen a boltok polcain. A további eredményeket az alábbi infografika mutatja.

Néhány fogyasztói vélemény, amely a kampány során született:

“ Rendkívül jól éreztem magam az elmúlt hetekben a Mizo Milk Shake tejitalok próbája közben. Remek lehetőség volt, hogy egy grillezéssel egybekötött tesztelésre meginvitáljuk a barátaink apraja-nagyját és közösen kipróbáljuk a boltok polcain még újdonságnak számító shake-eket. A családom, a barátaim és a kollégáim is mind egytől egyig élvezték a projekt nyújtotta lehetőséget. Olyannyira, hogy a legtöbben már többször is vásároltunk a boltok polcain található Mizo tejitalokból.

Még egyszer nagyon szépen köszönjük a lehetőséget! Minket meggyőztetek. J “ (Miccc, 27)

 

“Nagyon jó volt egy ilyen tesztelésnek a részesének lenni! Ezúton is köszönöm! Mióta elfogyott az indulócsomag tartalma, azóta is van mindig itthon sós karamellás Mizo! Egyszerűen imádjuk! J  (katinkapal, 21)

“Nekem a vaníliás lett a kedvencem. Olyan mintha madártejet innék. Finom krémes és sűrű. Egyszerűen imádom. A férjem nagy csokifüggő, így neki a Tripla csokis lett a befutó. Nem lepett meg vele. (mumlife92, 26)

(x)

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

Találkozzunk a Facebookon!

Hírlevél regisztráció

Élelmiszer-FMCG Hírlevél