#zewa pillanatok a közösségi oldalakon

Lelkes nagykövetek, értékes insightok és kreatív fogyasztói tartalmak – ez az eredménye annak, ha egy vállalat hétköznapi fogyasztókkal, vagyis nanoinfluencerekkel működik együtt. A Zewa 2019-ben Magyarországon is letette a voksát a TERRITORY Influence mellett, így két nanoinfluencer kampány is lezajlott a trnd felületén.

hirdetés

Nyáron a Zewa nedves toalettpapírt, ősszel a Zewa Wisch&Weg Quick Pack különálló lapokból álló háztartási törlőkendőt próbálhatták ki a tesztelni vágyók. A Wisch&Weg Quick Pack bevezetését egy online fókuszú nanoinfluencer kampány támogatta. Általánosságban elmondható, hogy a nanoinfluencer kampányok erősen tudják támogatni a termékeket bevezetési szakaszukban, azonban az életgörbe bármelyik szakaszán is hasznos eredményeket hoznak. Mivel valós, kétirányú kommunikáción alapulnak a márka és fogyasztó között, valamint a nagykövetek tapasztalatokon alapuló, őszinte médiatartalmakat generálnak, így a márkák nagyon fontos insightokat gyűjthetnek a termékről, amelyet felhasználhatnak termékfejlesztésre, újrapozícionálás támogatására, stb.

Praktikus használat, dizájnos megjelenés

A háztartási papírtörlő alapvető kellék minden háztartásban, de mindannyian tudjuk, hogy a piszok nem csak a konyhában fordul elő. Az új Zewa Wisch&Weg Quick Pack kényelmes, különálló lapokból álló papírtörlő, kifejezetten gyors, egy kézzel kivehető adagolásra van tervezve. A nanoinfluencerek is megtapasztalhatták sokrétű használatát, van olyan, aki kiborult innivaló feltörléséhez, szalvétaként, takarításhoz vagy olajban sütött ételek alá is kipróbálta. Mivel a nedvszívó és erős háztartási törlőkendő mindig kéznél van, nagy előnye, hogy a dizájnos csomagolásával minden helyiségben nagyon jól mutat.

 

A termék megismertetése a fő cél

A kampány során 400 lelkes tesztelő – többnyire anyuka – próbálhatta ki az új törlőkendőt.
Feladatuk az volt, hogy minél több helyen teszteljék a terméket az otthonukban, majd megosszák élményeiket a közösségi média oldalaikon fényképek formájában a #zewa, #mindigkéznél hashtagek használatával. Valamint kaptak egy további csomag törlőkendőt annak érdekében, hogy a nagykövetek ismerősi, munkatársai is tesztelhessenek. Az újszerű, dizájnos csomagolás, valamint egy kép – amely a kezdőcsomag részét képezte – segítette a fogyasztókat a minél szebb és hangulatosabb képek elkészítésében.

„…nem szeretnék már mást használni, soha többé!”

Összességében sikeresnek mondható a Wisch&Weg Quick Pack online fókuszú nanoinfluencer kampány, amely során számos fogyasztói tartalom és pozitív vélemény született:

Az eredmények számokban:
• fogyasztói tartalmak száma: 645
• ajánlási ráta: 98%
• USP-vel való egyetértés: 96%
• Online elérés: 286 123
• Termék értékelés: 6,7 / 7
• Vásárlási hajlandóság: 94%

Tesztelők véleménye a termékről:

„Sajnos" amióta tesztelhettem ezt a remek terméket, a régi bevált papírtörlőt már egyáltalán nem szeretem. Ez annyival jobb, erős, kicsavarható, mindent bír, nem szeretnék már mást használni soha többé.” – picimissy (32)

„Külseje praktikus, design-os, minden lakást feldob, bárhova tesszük! Na és a lényeg, szuper nedvszívó, vastag! Nincs akadály előtte! Nálunk pipa minden téren!✔️ Bárkinek ajánlom! 2 éves kisfiamnak sem akadály vele a “munka”! Úgyhogy merem ajánlani bátran 2-100 éves korig!" (Adambrigi 26) 

„Nem tudnék meghatározni külön szempontokat, miért szeretem, az egész egyszerűen tökéletes. De tényleg. Én is adtam már a kuponból több embernek, mi magunk is vásároltunk már vele, de csatlakozom az előttem szólókhoz, biztosan fogok még kupon nélkül is venni, mert ennél praktikusabb és hatékonyabb törlőkendővel még nem találkoztam.” – szabol85 (34)

(X)

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

Találkozzunk a Facebookon!

Hírlevél regisztráció

Élelmiszer-FMCG Hírlevél