hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 183
#1
Store Insider
2019-04-11

Műfű, műanyagtojás, műanyagkosár és temérdek felesleges csomagolás? Ne műanyagot hozzon a nyuszi!

#2
Store Insider
2019-04-02

A SPAR üzleti filozófiájának egyik sarkalatos pontja a környezettudatos vállalatirányítás.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Együttműködési megállapodás a Szent István Egyetem és a Miskolci Likőrgyár Zrt. között.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. számos lépéssel kívánja csökkenteni a műanyag felhasználást üzleteiben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

Újabb tanúbizonyságát adta a környezettudatosság iránti elkötelezettségének a Nestlé.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-18

Hetvenhatezer hektoliterrel több sört adtak el tavaly a vezető sörgyárak a hazai piacon.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Összefogott a vállalat és az Ellen MacArthur alapítvány. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.