hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 323
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Indul a Médiaunió Alapítvány élelmiszer-pazarlás csökkentését célzó társadalmi célú kampánya

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A vállalat a járványhelyzet ellenére is növelni tudta a forgalmát.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Tesco Magyarországon az előző évhez képest 36 százalékkal kevesebb élelmiszerhulladékot termelt.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-22

A  Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-18

Közel 46 millió forint értékben adományozott terméket a Procter&Gamble.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A vészhelyzet alatt felértékelődött az élelmiszerek tartóssága, csomagolt jellege.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

150 millió euróval támogatja a vállalat a kiszolgáltatott nőket és a környezet megóvását.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-20

Az áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. Most 42 millió forintnyi termékadományt adtak.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-08

A Tesco áruházak a vészelyzet kihirdetése óta 552 ezer kilogramm élelmiszert adtak át a rászorulóknak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

Új akciójával egyszerre két probléma megoldásában is segítséget nyújthat a tengerentúli agrárminisztérium.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.