hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 287
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

A jótékonysági szervezetnek köszönhetően nem fog kárba veszni a kiállításról megmaradt élelmiszer.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

A helyi önkormányzat azt szeretné, ha minél több piaci szereplő csatlakozna a karitatív kezdeményezéshez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

Tartós élelmiszert juttatott el hátrányos helyzetű családoknak a Magyar Élelmiszerbank Egyesület.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-01

Közel 8 millió forint támogatás gyűlt össze a nélkülözők számára.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-07-30

Az oktató anyag játékosan vezet végig az élelmiszermentés folyamatán.

#7
Store Insider
2019-07-16

Az év első felében mentett élelmiszerből készített több mint 1.250.000 élelmiszercsomagot osztott ki az Élelmiszerbank.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-02

A szállítmányozási piac nehéz helyzete, megnehezíti az élelmiszerek napi mentését.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-06

IV. Közép-európai Élelmiszer-pazarlás Elleni Konferencia Prágában.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

A gyermeknap kiemelt figyelmet kap májusban az Élelmiszerbanknál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.