hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 281
#1
Store Insider
2019-07-16

Az év első felében mentett élelmiszerből készített több mint 1.250.000 élelmiszercsomagot osztott ki az Élelmiszerbank.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-02

A szállítmányozási piac nehéz helyzete, megnehezíti az élelmiszerek napi mentését.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-06

IV. Közép-európai Élelmiszer-pazarlás Elleni Konferencia Prágában.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

A gyermeknap kiemelt figyelmet kap májusban az Élelmiszerbanknál.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Két év alatt 43 százalékos csökkenést sikerült elérni.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Nemes ügy érdekében indít közös akciót a Tesco, a Mars és az Élelmiszerbank.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Új projekttel segítené elő az egyéni élelmiszerpazarlás mértékének csökkentését az Élelmiszerbank.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A Tesco 204 magyarországi áruházából már 171-ből adományozza jótékony célra az élelmiszer-felesleget.

#10
Store Insider
2019-03-01

784 tonna élelmiszert mentett 2018-ban az ALDI az Élelmiszerbankkal együttműködve.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.