hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 304
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-04

Gyümölcsözőnek bizonyult a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

Az év végi időszakban a Jegymester.hu vásárlói is hozzájárulhatnak az Élelmiszerbank munkájához.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-25

283 tonna tartós élelmiszer segíti a nélkülözőket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-20

A francia üzletlánc is részt vesz a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karitatív karácsonyi akciójában.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Országosan több mint 200 áruházban szervez karácsonyi adománygyűjtést a karitatív szervezet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-18

Az újratermelődésük mérséklése és az újrahasznosításuk érdekében egyaránt számos lépést tesz az áruházlánc.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

A Médiaunió kiválasztotta a 2020-as év országos társadalmi célú kampányának témáját.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

A cég Somogy és Tolna megyei egységeinek immár mindegyike részt vesz a permanens jótékonysági akcióban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-22

A Tesco élelmiszer-pazarlás elleni kampánya ezüst díjat nyert az International Business Awards 16. fordulóján.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-21

A munkájuk eredményeként az intézményben lévők rendezettebb környezetben tölthetik el a mindennapjaikat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.