hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1282
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-18

A mennyiség tételes átvizsgálása két napon át tartott a Nébih szakembereinek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-14

Magyarországra nem érkezett a német vállalat termékéből.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-11

Megkezdődnek a közétkeztetési szakácsverseny elődöntői.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-30

A Nébih a Budakeszi Erdészet elkerített vadászterületén talált öt elhullott vaddisznóból mutatta ki a vírust.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

A kiadványhoz az agártárca és a Nébih szakmailag és tartalmilag egyaránt hozzájárult a kiadványhoz.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

A megállapodás célja a két fél közötti információcsere hatékonyabbá tétele.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-23

A hivatal ezért írt alá stratégiai megállapodást a szektort képviselő szervezettel.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

Magas formaldehid kioldódást mértek a termékben.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

A jótékonysági szervezetnek köszönhetően nem fog kárba veszni a kiállításról megmaradt élelmiszer.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-17

A ketchupok Szupermenta tesztje rávilágított a jelölések hibás gyakorlatára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.